Gå til innhold

Er dette en fin gave til ei på 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ønsker hun seg det? Hvis ikke fryktelig dyrt for noe som virket kjedelig. En annen dukke er vel like så greit da en akkurat den

Skrevet

Jeg synes ikke det.En treåring ville ødelegge denne på et blunk...

Skrevet

Hun sier i grunn ikke så mye om hva hun ønsker seg. Begynner bare å gå tomt for ideer. Hun har to eldre søsken, så vi har sykler, sparkesykler, mange dukker, et par dukkevogner, trampoline, huske, lekehus, dukkehus, komfyr osv. Synes det er bortkastet å gi noe vi allerede har fra før, men vil ikke bare gi klær heller. :P

Vurderer også dette:

http://www.riktigele...=8571&p8571_v=1

Skrevet

Kjedelig.

Min 3-åring fikk Lundby dukkehus med møbler og inventar.

Skrevet

Her i huset fikk jenta vår Maileg Kanin til 1 års dagen, og stadig fått flere kaniner og mer tøy, møbler osv. Maileg er genialt, tåler masse, nydelig å se på og hvilken jente husker vel ikke eventyret om prinsessen på erten. Jeg ville selv kjøpt dette til jenta vår hadde det ikke vært for at vi heller valgte kaninene.

Skrevet

Jenta vår har musehuset med mus som sover i cigareske også, det er også stas. Maileg sine leker kan vaskes i maskin og kan vare i generasjoner også er det noe som ikke "alle andre har"

Skrevet

Takk for tips

De musene så jo fine ut :) Er vognen som føler med i vanlig trillehøyde? Er lite info om produktene.

Skrevet

Gi henne opplevelse! Ta henne med på tusenfryd! Virker ikke ut som hun lider uten noe materialistisk ..

Skrevet
Er det maileg musene du mener?

Ja :)

Skrevet

Hva med møbler til barnerommet? Bord og stoler dersom hun er glad i rollelek lage mat osv? Koppestell?

Skrevet

Vognen er liten, musene er jo veldig små. Jenta vår har vognen, vil si den er 15-20 cm høy, det er små leker, litt sånn dillete som små jenter liker. De har komfyr også, ca 15 cm høy med kopper, og kar til, veldig søte. Jenta vår har ikke den, men hun har koppene og kaffekannen da denne følger med musehuset. Vi har sånn stort tredukkehus også, men Maileg er definitivt favoritt. Tror jeg ville gått for kaninene dersom jeg var deg, de kan du få i forskjellige str, også kan du kjøpe klær til dem. Vår tulle har medium, small og baby kanin i tillegg til musa. Kjøpte akkuratt prinsesse kjole til medium kaninen som hun skal få til bursdagen.

Skrevet
Gi henne opplevelse! Ta henne med på tusenfryd! Virker ikke ut som hun lider uten noe materialistisk ..

Nei, de har mer enn nok. De pleier ikke å få leker utenom bursdag/jul, men det fylles fort på allikevel. Har absolutt tenkt tanken på en opplevelse, og det blir nok mer av slikt etterhvert som ungene blir litt eldre.

Skrevet

Ser den.. Bare hørtes ut som hun har mye allerede, men det har jo de fleste... Tror jeg skal gi min opplevelser hun får jo gave fra all annen familie..

Skrevet
Ser den.. Bare hørtes ut som hun har mye allerede, men det har jo de fleste... Tror jeg skal gi min opplevelser hun får jo gave fra all annen familie..

Ja, absolutt en god idé. Skal begynne å tenke på slikt i god tid før. Hun har bursdag midt i fellesferien, og da er vi på opplevelsestur med hele familien, føles litt feil å gi det i gave til henne da.

Skrevet

Jeg synes både Prinsessen på erten og det røde pianoet var fantastiske forslag :) Hadde et lite piano som liten selv, og det var STAS!

Ellers måtte jeg inn og titte på disse Maileg-kaninene; helt herlige :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...