Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Vi har just funnet ut at vi er gravide og vurderer å kalle den lille i magen Typhus Michael hvis det er en gutt. Michael er oppkalling etter bestefaren til sambo, men kom over Typhus på nettet og ble helt forelsket i det navnet Er det noen som kjenner til hvor dette navnet har røtter og hva det betyr?
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. juni 2012 #6 Skrevet 26. juni 2012 Tyfus er en febersykdom som tok livet til flere hundre årlig i gamle dager. Vil du virkelig kalle gutten din opp etter en sykdom?? Jeg tror jeg hadde funnet et annet navn
Serepta Skrevet 26. juni 2012 #7 Skrevet 26. juni 2012 Er det fruen fra havet sin blogg du fant det på ?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #8 Skrevet 26. juni 2012 Oi, visste ikke at det var en febersykdom, nå føler jeg meg litt dum :S Har aldri hørt om tyfus.. Men syns jo fortsatt det er litt fint da.. Takk til dere andre som kommer med navneforslag Hilsen HI
Gjest Antarctica Skrevet 26. juni 2012 #9 Skrevet 26. juni 2012 Melena, Clamydia og Clitoria er blant mine favoritter.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #10 Skrevet 26. juni 2012 Haha- forsto clitoria og clamydia- men melena?? Hva med vaginia vortina?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå