Gå til innhold

Drittkatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg iallefall oppmerksomhet:p

Jeg bor i studentleiligheter som er små, og bruker derfor å la vogna stå ute. (den står under tak) nå sier naboen min at en kattfaen bruker å legge seg til rette oppi den.. Hva kan jeg gjøre? Kan jo ikke spraye kattdegvekk oppi der.. Er fristet til å legge en bolle vann oppi der så den får seg en våt overraskelse, men det er jo ikke så moro med en våt vogn:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Insektsnett som alle andre også bruker.Ikke et stort problem å ta på liksom.. katten mener ikke å ta deg eller drepe barnet ditt,sånn i tilfelle du tror det..

Skrevet

Åja, sier du det ja, liksom? Men jeg synes likSom ikke det er så innmari deilig å legge babyen min i en vogn der ett dirty, musespisende ekkelt vesen har ligget og gnidd seg, liksom.

Skrevet
Åja, sier du det ja, liksom? Men jeg synes likSom ikke det er sÅ innmari deilig Å legge babyen min i en vogn der ett dirty, musespisende ekkelt vesen har ligget og gnidd seg, liksom.

-___- Ekkelt vesen, faktisk... Katter er faktisk renere enn de fleste mennesker.

Skrevet

Insektsnett? Dra ned kalosjen( skrives vel ikke sånn??!)? Ta med baggen inn / legg et teppe eller lignende over.

Bruk fantasien så finner du nok på noe lurt ;)

Skrevet
Åja, sier du det ja, liksom? Men jeg synes likSom ikke det er sÅ innmari deilig Å legge babyen min i en vogn der ett dirty, musespisende ekkelt vesen har ligget og gnidd seg, liksom.

-___- Ekkelt vesen, faktisk... Katter er faktisk renere enn de fleste mennesker.

Jaha? Om du mener det synes jeg igrunn du skal dusje litt oftere..
Skrevet

Les en bok, ditt uvitende, empatiløse, frekke nek.

Skrevet

:D FANTASTISK KOMMENTAR :D

Dagens beste - tar av meg hatten for deg :):):)

Skrevet
Les en bok, ditt uvitende, empatiløse, frekke nek.

Åhhhh, sÅ sinna!

Trodde katteelskere var sindige og rause folk jeg :P men du er jo bÅde hissig og hÅrsÅr - mulig du ikke er sÅ glad i katter likevel ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Spør en lege, sÅ fÅr du vite det motsatte. Man kan si mye stygt om mennesker, men de slikker seg ikke i rumpa.

Skrevet
Spør en lege, sÅ fÅr du vite det motsatte. Man kan si mye stygt om mennesker, men de slikker seg ikke i rumpa.

Men mange som slikker hverandre :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Hver sin lyst. Uansett er spolorm, bendelorm og annet snadder mindre utbredt i menneskerumper...

Skrevet

Hehe, jeg har faktisk hørt med en lege. Mindre bakterier i en kattemunn. Faktisk er det bedre for deg Å kysse en katt enn Å drikke et glass vann fra springen eller kysse barna dine, uten at jeg foreslÅr Å kline med katten. Sier seg selv at nÅr katten kan vaske seg med tungen og lukte friskt og godt sÅ har den mindre bakterier enn mennesker.

Gjest Miryks
Skrevet
Hver sin lyst. Uansett er spolorm, bendelorm og annet snadder mindre utbredt i menneskerumper...

I stedet har vi klamydia, herpes, kjønnsvorter og alt annet som er like deilig. Og akkurat som at ikke alle eiere gir dyret sitt ormekur, så er det heller ikke alle mennesker som sjekker seg for kjønnssykdommer.

Skrevet

Bruk nett hvis vogna må stå ute hele tiden, eller ta inn bagen. Blir ikke den veldig rå også hvis du lar den stå ute hele tiden??

Katter liker seg på lune steder som f.eks vogner - lite å få gjort med det annet enn å sette opp sperringer som hindrer dem i det, som et nett utmerket godt gjør.

Vi har katter selv som gjerne legger seg i vogna eller sengene våre, de gjør jo ikke det for å være onde. Jeg er spesielt opptatt av å dekke til, lukke dører for dem etc nå i flåttsesongen, lite fristende å pådra seg flått fordi pus har tatt med seg noen av de ekle krypene oppi der hvor vi eller ungen sover.

Skrevet

Sett på regntrekket og dra over ett kattetrekk (større hull enn myggnettingen) eller myggnettingen. Er egentlig ikke noe problem det og det tar bare noen få minutter ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...