ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Kjøpte iPhone 4s i oktober. Idag snublet jeg i trappen og rullet vel ned 5-6 trappe trinn. Mistet iPhonen i fallet og nå er skjermen knust, i tillegg så virker ikke lyden som den skal. Ringetonene virker, men ikke Mld lyden eller vis jeg skal inn på YouTube, da kommer det ikke lyd. Var i butikken hvor eg kjøpte tlf og fikk nr til Netcom. Fikk beskjed fra han i butikken at jeg måtte forklare de nøye hva, når og hvor de skjedde.. Vil jeg få det dekket? Prøvde å ringe idag men ingen svarte..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Hmm... Det er vanskelig å si, de kan være tricky disse forsikringsvillkårene på mobiltelefoner. Som regel skal det ha skjedd en uforutsett, plutselig hendelse som har ført til at telefonen har fått skade. Og det har det jo her. Så jeg tror det skal gå bra. Men ja, av en eller annen grunn er de veldig nøye med å få forklaring på hendelsesforløpet. Men tror du må være forberedt på at de vil forsøke å reparere telefonen, og ikke at du får ny. Lykke til!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2012 Nei trenger ikke ny telefon, trenger vel bare ny skjerm og at de fikser høyttalerne. Ellers funker alt fint. Mener jeg spurte hva forsikringen dekket når jeg kjøpte tlf og da sa han At den dekket uheldige ting som man ikke er selvforskyldt i. Så håper de dekker dette:) Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå