Gå til innhold

Var ikke dette litt frekt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som følger spent med i mine datingutfoldelser..dvs. hun er en jeg ikke har kjent så veldig lenge men vi har fått en grei kontakt og da vi begge ikke er fra byen så har vi hatt litt kontakt.

 

I dag traff vi hverandre og vi snakket om løst og fast og om min siste date. Siden jeg er venn med han på FB og han har åpen profil så har hun selvfølgelig vært inne å kikket på han.

 

Jeg fortalte litt om han og hun sa at han så morsom ut. Vi snakket om det faktum at han ikke hadde vært gift og ikke hadde barn og at jeg for min del syntes det var bra. Så sier hun "men vet du hva...jeg synes han så litt homo ut...kanskje han var det før, at det er derfor han ikke har barn/er gift".

 

Jeg ble litt paff...det var ikke akkurat sagt som et kompliment..."så litt homo ut"...hva betyr det...hvorfor sier man sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun mente at han så litt femi ut på bildene? Nei ikke vet jeg, kanskje sjalusi ?

Skrevet

Folk sier så mye rart og noen tenker ikke...

Ei "venninne" sa til meg "Jeg ble så overrasket for jeg trodde han var impotent" om mannen min da jeg var gravid med førstemann. Helt ut av det blå sa hun dette...

Skrevet

Du er litt overfølsom kanskje?

Slutt å henge deg opp i alle detaljer!

Skrevet

Hi

Nei...jeg er ikke overfølsom. Jeg tok meg ikke nær av det...jeg bare blir litt paff over at folk kan si sånn.

 

Han ser ikke noe spesielt femi ut, men jeg skjønner hva hun mente. Men man sier vel ikke sånn likevel.

 

Jeg synes mannen hennes ser skikkelig satt ut og kjedelig, men jeg sa da ikke noe om dette i det hele tatt. Kunne ikke falt meg inn å "rakke ned" på andres menn eller kjærester med kommentarer som viste hva man hadde tenkt innerst inne om personen...

 

Er ikke første gang hun har disse kommentarene. Forrige gang gjaldt det en annen, og han så "macho" ut..og det var ikke positivt ment. Han var langt fra å være macho, men mann det var han.

Skrevet
Du er litt overfølsom kanskje? Slutt å henge deg opp i alle detaljer!

 

Herregud... hva er problemet ditt?? Litt PMS i dag kanskje?

Skrevet

Det fikk jeg høre også av ei venninne. Svarte mens vi smålo litt "hva mener du?" Fikk da til svar at det så ut som han var moteriktig / pent i klæra og så veldig vellstelt ut :)

 

Så trenger ikke å bety annet enn at han ser fin ut =)

Skrevet
Du er litt overfølsom kanskje? Slutt å henge deg opp i alle detaljer!
Herregud... hva er problemet ditt?? Litt PMS i dag kanskje?

 

Nei, faktisk ikke! :)

Synes imidlertid folke er for opptatt av å tolke hvert eneste lille ord eller setning opp og ned i mente!

Ja, kanskje det var en uheldig uttalelse, but who cares. Det som teller er vel hva HI synes om mannen - ikke om veninna synes han ser homo eller macho ut!

Skrevet

Enig i at det var en frekk ting å si. Tror noen rett og slett ikke tenker verken før eller etter de snakker...

 

Ville likevel syntes det var værre om dere var i fast forhold, samboere eller gift... siden du nevner at du ikke rakker ned på hennes mann... så lenge du bare har han som "date" i deres status, tror jeg folk flest tenker at det er større rom for å si hva de mener, selv om jeg mener det også kan være frekt, for du liker han jo litt allerede. Når dere derimot har mer forpliktelser til hverandre, og etter hvert faktisk er ganske så forpliktet, så vil noe slikt være ti ganger værre å si.

Skrevet
Det fikk jeg høre også av ei venninne. Svarte mens vi smålo litt "hva mener du?" Fikk da til svar at det så ut som han var moteriktig / pent i klæra og så veldig vellstelt ut :) Så trenger ikke å bety annet enn at han ser fin ut =)

 

Hi

Nei..hun sa at han så litt homo ut, og antydet at hun tenkte at han hadde vært det før, siden han ikke hadde barn eller vært gift.

Følelsen min gikk litt på (og dette er ikke første gang jeg føler dette med denne dama) at hun alltid antyder noe negativt med de jeg treffer..og samtidig hyller hun sin egen mann og sitt eget ekteskap opp i skyene.

Jeg mener...det er noe med helheten i det hun sier...men det er ikke så lett å overføre dette her på forumet.

 

Jeg tok meg ikke spesielt nær av det, men syntes ikke det var en hyggelig ting å si.

Skrevet

Både du selv, venner og ukjente bør få ha en liten tabbekvote når det gjelder å si dumme ting, men du har naturligvis lov til å være litt irritert og å stusse over det :)!

 

Men sier hun slikt mange ganger, så er det naturligvis en annen sak...

 

Det er jo uansett godt at det er deg selv hun sier det til, og ikke snakker slik foran eller til andre :).

Skrevet
Enig i at det var en frekk ting å si. Tror noen rett og slett ikke tenker verken før eller etter de snakker... Ville likevel syntes det var værre om dere var i fast forhold, samboere eller gift... siden du nevner at du ikke rakker ned på hennes mann... så lenge du bare har han som "date" i deres status, tror jeg folk flest tenker at det er større rom for å si hva de mener, selv om jeg mener det også kan være frekt, for du liker han jo litt allerede. Når dere derimot har mer forpliktelser til hverandre, og etter hvert faktisk er ganske så forpliktet, så vil noe slikt være ti ganger værre å si.

 

Hi

Ja, det er jeg enig i, og tanken slo meg i det jeg skrev det om mannen hennes. Selvfølgelig er det verre, men likevel.

 

Klart hun er mer ute etter å si sin mening fordi man på en måte er ute etter andres meninger i begynnelsen av forhold. Så egentlig var hun jo bare ærlig og hun sa det ikke på en ubehagelig måte heller. Men dog....når hun sier sånn så blir jeg litt paff.

Skrevet

Så bra at du fikk bestemt deg, HI :) Tror jeg hadde gjort det samme. Du kan jo heller være litt obs på om det skulle dukke opp andre ting.

Skrevet
Så bra at du fikk bestemt deg, HI :) Tror jeg hadde gjort det samme. Du kan jo heller være litt obs på om det skulle dukke opp andre ting.

 

Oj jeg trykket på "svar" i en annen tråd, og plutselig hadde den hoppet tilbake til denne tråden som jeg leste i stad... merkelig! Men dette var ikke til deg, HI :)

Skrevet
Så bra at du fikk bestemt deg, HI :) Tror jeg hadde gjort det samme. Du kan jo heller være litt obs på om det skulle dukke opp andre ting.
Oj jeg trykket på "svar" i en annen tråd, og plutselig hadde den hoppet tilbake til denne tråden som jeg leste i stad... merkelig! Men dette var ikke til deg, HI :)

 

Hi

Hehe....jeg satt og stusset litt over svaret ditt nemlig..og tenkte at..tja..bestemt meg....javel....hæ??

 

Nå ble alt så mye klarere;)

Skrevet
Du er litt overfølsom kanskje? Slutt å henge deg opp i alle detaljer!
Herregud... hva er problemet ditt?? Litt PMS i dag kanskje?
Nei, faktisk ikke! :) Synes imidlertid folke er for opptatt av å tolke hvert eneste lille ord eller setning opp og ned i mente! Ja, kanskje det var en uheldig uttalelse, but who cares. Det som teller er vel hva HI synes om mannen - ikke om veninna synes han ser homo eller macho ut!

 

Deg om det. Men på meg høres det kanskje ut som om du tar det HI mener litt for personlig, kanskje fordi du har fått høre det når du har sagt dumme ting eller slengt med leppa selv...?

Skrevet
Både du selv, venner og ukjente bør få ha en liten tabbekvote når det gjelder å si dumme ting, men du har naturligvis lov til å være litt irritert og å stusse over det :)! Men sier hun slikt mange ganger, så er det naturligvis en annen sak... Det er jo uansett godt at det er deg selv hun sier det til, og ikke snakker slik foran eller til andre :).

 

Jeg opplevde forresten selv at en venninne sa hun hadde lurt på om kjæresten min var bi, men det var etter at jeg selv hadde sagt at jeg tenkte tanken da jeg først møtte ham, og da lo vi begge to godt... :). Hadde ikke likt at noen sa det om en jeg var ordentlig interessert i som de ikke hadde møtt personlig...

Skrevet
Du er litt overfølsom kanskje? Slutt å henge deg opp i alle detaljer!
Herregud... hva er problemet ditt?? Litt PMS i dag kanskje?
Nei, faktisk ikke! :) Synes imidlertid folke er for opptatt av å tolke hvert eneste lille ord eller setning opp og ned i mente! Ja, kanskje det var en uheldig uttalelse, but who cares. Det som teller er vel hva HI synes om mannen - ikke om veninna synes han ser homo eller macho ut!
Deg om det. Men på meg høres det kanskje ut som om du tar det HI mener litt for personlig, kanskje fordi du har fått høre det når du har sagt dumme ting eller slengt med leppa selv...?

 

Som alle andre har jeg sikkert sagt noe dumt i en sammenheng eller to. De aller fleste tabber seg ut noen ganger gjennom livet.

 

Ellers tror jeg ikke jeg har for vane å slenge ut karakteristikker i hytt og pine, så nei; jeg tar ikke dette personlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...