Gå til innhold

Hvorfor "gjemte" han denne avisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg må begynne med å skrive at jeg er er sjalu person. Alle forteller meg at jeg ikke har grunn til å vere sjalu, samboeren min ville aldri funne på å vert utro. Han sier selv at han hadde ikke klart å sett meg i øya viss han hadde vert så dum, at han elsker meg og alt d der. Jeg har fortalt han om ei jeg er ekstra sjalu på, pga at de ser ut til å ha det så gøy ilag og mye til felles. Han sier at jeg absolutt ikke skal tenke på d. For et par uker sider, gråt jeg over å ha sett de to ilag på fest (bare prat og latter). Han trøsta meh, og sa jeg var alt for han. Jeg stoler på han, å vet han ikke lyver. Aviser er noe jeg går å rydder etter han hver dag. Men her om dagen var den ene av tre aviser lagt i haugen med de avisene vi kaster. Helt tilfeldig tar jeg den opp, og er det ikke et stoort bilde av den dama jeg nevnte for han jev var sjalu på?? Joda! Så tenker jeg, hvorfor la han den der? For å skåne meg? Eller skjuler han noe? Hmm.. Ble litt lengre enn først venta, men håper dere kan tolke dette for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er du paranoid kjære deg :) Kan vel hende han for en gangs skyld la avisen på riktig sted? Eller at han så det bildet og la det i "kaste-haugen" nettopp fordi han visste at du ville reagere på det? Trenger ikke bety noen verdens ting, jeg hadde ikke brydd meg om det i hvert fall ;)

Skrevet

Ettersom du beskriver, så tror jeg han gjorde dette for å skåne deg. At ikke du skulle bli lei deg når du så henne, for da kommer det mange følelser i sving (høres det ut som, slik som du beskriver ihvertfall.)

Hva skulle han liksom skjule? Det var jo bare ett bilde av ho..?

Skrevet

Hadde vært mer bekymret om du hadde funnet avisne under hodeputa eller i nattbordskuffa. Det er vel ikke hans feil at hun er avbildet i avisen. Skal han slutte å lese aviset bare sånn i tilfelle det kan dukke opp en pen dame i den??? Hadde min mann vært like sjalu som deg og jeg hadde lest en avis med bilde av en han følte seg truet av hadde jeg og lagt den til kast for å unngå å bli unødig konfrontert.

Skrevet

Sikkert fordi han visste dte ville bli drama om du så den, og ikke orka det?

Skrevet

Jeg tror han ville unngå at du skulle bli sjalu og lei deg.

Ville han ha hatt denne dama hadde han vært hos hun for lengst!

Det er deg han vil ha! :)

Skrevet

Kjære deg. Jeg har det på samme måte, og det er ufattelig vondt og slitsomt. Vit at du ikke er alene! Klem

Skrevet

Regner med han la den vekk for å slippe mer drama.

Som andre her sier, han har valgt deg og du må våge stole på han.

Kanskje du skulle søke hjelp for å jobbe med selvtilliten din, du risikerer jo å jage han vekk med eiesyken din. Du må huske på at det er ditt problem at du er sjalu og ikke hans!

Skrevet

Ja, jeg er nok litt paranoid.. Men kan heller ikke noe for d. Så viste jeg ikke helt hvordan Jeg skulle tolke dette. Takk for svar:)

Skrevet

Jeg tror han ville skåne deg. Og jeg tror han i aller høyeste grad også prøvde å skåne seg selv. Det tar på å måtte gang på gang diskutere et ikke-tema. En som ikke er eller kommer til å bli utro, men likevel må forsvare seg gang på gang, vil gjerne forsøke å unngå situasjoner som ripper opp i tingene igjen og skaper en ny unødvendig og vond diskusjon. Han har sikkert lest avisen, og tenkt like etterpå at han nok bør fjerne den før du blir redd for at han har spart på den for å se mer på bildet senere, og igjen begynner å lure på om det er noe å bekymre deg for. Stol på mannen din du, og stol på at han kan snakke med andre selv om det er deg han vil ha. Om han holder ut at du er ekstremt sjalu, elsker han deg garantert, for ellers hadde han nok blitt irritert og lei for lenge siden. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...