Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Mest -romantiske -vågale -sexy -crazy Osv
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Jeg og eksen hadde sex: i bilen på parkeringsplass,ute i skogen,på verandaen til en ukjent hytte,på badet til foreldrene mine,på stranda og på jobben min mange ganger;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Vågale: toalettet på videregående skolen jeg gikk... Romantiske: på en varm Strand i solnedgang
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Romantisk og vågal på samme tid er når vi har sex i vannet mens vi er på stranda, hvor det er mange andre mennesker samtidig:) Pirrende og deilig!!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. juni 2012 #5 Skrevet 26. juni 2012 Mest -romantiske -vågale -sexy -crazy Osv Crazy og vågal: på do på en fest og det sto i tillegg en haug med Personer i dokø, haha.. Ellers er jeg så kjedelig at jeg ellers har hatt sex i sengen, sofaen, stuegulvet..
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 26. juni 2012 #6 Skrevet 26. juni 2012 i vinduet ut mot gata på hotellrommet;) og en gang bak en gammel busstasjon.. og seff på badet under en fest.. ingen som skjønte hva vi gjorde:P alle med samme mann foresten;P ellers i alle rom i alle hus vi har bod i såklart:) drømmer om ett skikkelig bilknull, men gubben er blitt så kjip:P
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #7 Skrevet 26. juni 2012 - Kjøkkenbenken hos svigermor - Hagen til svigers (hvor vi ble tatt på fersken av naboen) - I trappa hos svigers - på vaskemaskina hos svigers - foran peisen hos svigers - i pensofaen hos svigers - i trappa hjemme hos mamma - i bilen på en busslomme ved jessheim når vi hadde punktert og ventet på hjelp - i boden hos svigers - på balkongen i 10 etg i syden mens deg enda var lyst - i skogen - i havet i syden 3 meter fra land, med mange som snorklet rundt oss og stappfull strand- ble mildt sagt sett av mange - mange ganger i syden litt uti havet
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #8 Skrevet 26. juni 2012 - på et tog - i en buss - i et buss skur - på hengern til en traktor - oppå en bardisk på en pub i england - i et boblebad - oppå vaskemaskina mens den sentrifugerte - i trappa - i en politibil (med en politimann)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #9 Skrevet 26. juni 2012 - Kjøkkenbenken hos svigermor - Hagen til svigers (hvor vi ble tatt på fersken av naboen) - I trappa hos svigers - på vaskemaskina hos svigers - foran peisen hos svigers - i pensofaen hos svigers - i trappa hjemme hos mamma - i bilen på en busslomme ved jessheim når vi hadde punktert og ventet på hjelp - i boden hos svigers - på balkongen i 10 etg i syden mens deg enda var lyst - i skogen - i havet i syden 3 meter fra land, med mange som snorklet rundt oss og stappfull strand- ble mildt sagt sett av mange - mange ganger i syden litt uti havet tror jeg hadde kjøpt meg nytt hus hadde jeg vært svigers
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #10 Skrevet 26. juni 2012 - Kjøkkenbenken hos svigermor - Hagen til svigers (hvor vi ble tatt på fersken av naboen) - I trappa hos svigers - på vaskemaskina hos svigers - foran peisen hos svigers - i pensofaen hos svigers - i trappa hjemme hos mamma - i bilen på en busslomme ved jessheim når vi hadde punktert og ventet på hjelp - i boden hos svigers - på balkongen i 10 etg i syden mens deg enda var lyst - i skogen - i havet i syden 3 meter fra land, med mange som snorklet rundt oss og stappfull strand- ble mildt sagt sett av mange - mange ganger i syden litt uti havet Voldsomt som dere holder på hos svigers:-)
Gjest Miryks Skrevet 26. juni 2012 #11 Skrevet 26. juni 2012 Mest -romantiske -vågale -sexy -crazy Osv Romantiske: Soverommet, med hele gulvet dekket av roseblader og lys Vågale: I vannet, når familien hadde strandfest. Sexy: Hvordan kan en plass være sexy? Crazy: Heisen på skolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå