Gå til innhold

Noen som har peiling på Spotify??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gratis Spotify, men ser det finnes noe til 49 kr/mnd og en til 99 kr/mnd. Den til 99 kr heter vel Premium.. Men visst jeg da laster ned denne og betaler 99 kr/mnd, kan jeg da laste ned musikkfiler og overføre til Ipod uten og betale noe ekstra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eller du kan synkronisere spotify på data og ipod. Går for det samme :)

Skrevet

Ja du skal kunne bruke Spotify på Ipod og Iphone da.

Og står vel noe om at du kan laste ned også.

Det står på Spotify sine sider.

Holder med vanlig for oss, da vi mest hører musikk på pcn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...