Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Nå har jeg gratis Spotify, men ser det finnes noe til 49 kr/mnd og en til 99 kr/mnd. Den til 99 kr heter vel Premium.. Men visst jeg da laster ned denne og betaler 99 kr/mnd, kan jeg da laste ned musikkfiler og overføre til Ipod uten og betale noe ekstra?
Katta_ Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Ja, eller du kan synkronisere spotify på data og ipod. Går for det samme
Silly80 Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Ja du skal kunne bruke Spotify på Ipod og Iphone da. Og står vel noe om at du kan laste ned også. Det står på Spotify sine sider. Holder med vanlig for oss, da vi mest hører musikk på pcn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå