Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Om jeg er så i veien og til bry.. jeg vil ikke mer, orker virkelig ikke mer kjenner jeg... Skjønner ikke hvorfor jeg i det heletatt er her..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Fordi du egentlig vil være her, du greier bare i øyeblikket ikke å se vitsen med det. Jeg vet hvordan du har det, har hatt det slik selv. Søk hjelp nå. Det kan bli bedre!!!! Stor klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #5 Skrevet 26. juni 2012 Søk hjelp. Nå med en gang, helst i går. Jeg regner med at du har barn, siden du er her inne.. De vil garantert at du skal være her! Snakk med legen din, h*n henviser deg videre i systemet. Ofte hjelper det bittelitt å vite at man snart fårhjelp, så da holder man ut ventetiden til psykolog også. Det er ikke noe godt å gå rundt å ha det sånn du har det nå, men det blir bedre. Det lover jeg deg, men du må ta første skrittet selv! Masse lykke til. Klem.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #6 Skrevet 26. juni 2012 Veit ikke helt hvor jeg skal søke hjelp når jeg føler meg til bry..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #7 Skrevet 26. juni 2012 Snakke med legen din. Der er du garantert ikke til bry, det er tross alt legens jobb å hjelpe deg
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #9 Skrevet 26. juni 2012 Begynn med fastlegen din. Ring en hjelpetlefon. Snakk med helsestasjonen. Snakk med en venninne eller noen i familien. Du trenger hjelp nå. Lykke til!!!!
stadig_større Skrevet 26. juni 2012 #11 Skrevet 26. juni 2012 Det er vondt å falle så langt ned i dypet at man føler seg så fortvilet som deg nå. Jeg vet akkurat hvordan du føler det og det er det vondeste som finnes. Vet du hva som har fått deg ned der du er nå? Snakk høyt med deg selv og erkjenn følelsene dine. For meg hjalp det å fortelle meg selv hva jeg følte og hvordan 'vondt' det var... Søk hjelp i morgen tidlig og innrømm for deg selv hva som skjer. Det finnes en vei ut av fortvilelsen selvom det er aldri så mørkt. Klem til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå