Gå til innhold

Tips til Paris tur med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til noe kjekt for ungene+shopping i sentrum/nærheten av sentrum?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Disneyland så absolutt ;)

Ellers, tja..hvor gamle er barna dine? Barna mine elsker museumene, traske rundt i gatene, kjøpe is :) alle butikkene :) Er faktisk en by for barn og :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg ville aldri kasta bort en Paris-tur med barn på å gå i Disney-land. Det er en flott by og ungene kan oppleve så mye annet enn den masseproduserte underholdningsmaskinen.

Som nevnt over her, museene er fine, spise og drikke er spennende på nye steder, man Må opp i Eiffel-tårnet selvsagt, å gå i Notre Dame er en opplevelse for alle, parkene er lekre og fx i Jardin de Luxembourg er det en kul lekeplass, piknikk i Bologne-skogen, og ikke minst Cité des Sciences, som er som om Teknisk Museum hadde fått ubegrensa midler og gått bananas på syre. Fantastisk mye morsomt, en avdeling for de under åtte og en for de over, så vidt jeg husker, hvor man får prøvd ut masse rart, fra å drifte en mølle til å administrere diker og båter.

Her er link: http://www.cite-sciences.fr/fr/cite-des-sciences/.

Skrevet

Takk, det var mange gode tips spes det a la teknisk museum og parkene! Eiffeltårnet skal vi også prøve, må bare se an køen(vært der for mange år siden uten barn).

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hohoo :) kan vel gjøre begge deler vel :P ? Vi elsker Paris, Disneyland og alt som hører til ;) Men når det er sagt så er det selvsagt en begrensning når det kommer til tid.. om man skal innom parkene må man ihvertfall ha 2 dager, sist vi var der rakk vi ikke gjennom alt på 3 dager:) Skal du være lenge i Paris ala 1 uke, så er det kjempe flott for barna. Alt er veldig gjennomført. Jeg elsker disneyland selv jeg ;) nesten mer enn barna haha :P

Skrevet

Hvor gamle er barna?

Katakombene er spennende!

Skrevet

Katakomber? Link?

Vi skal til både eurodisney og selve Paris:)=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...