lykkeliten1 Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Gir dere tran til babyene deres? Og evt hvordan? Jenta vår er 6 uker nå og jeg synes det er veldig vanskelig å få i henne tran. Har forsøkt sprøyte og sjokk, uten særlig hell...
VinterSol+2 Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 I starten skal de bare ha så vidt en smak. Lære seg å sutte på skjea etc. Så går det seg til etterhvert, når de skjønner konseptet. Sprøyte trenger du ikke, da tar du for mye tran..
lykkeliten1 Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2012 Takk for svar. Noen flere med erfaringer?
spissmus89 Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 vi gir tran morgen og kveld.. vår er prematur så fikk beskjed på sykehuset. vi blander tran, jern og folsyre med bittelitt melk i en flaske som han får før måltidet. Nå er han flaske barn og vant med flaske så vi har ingen problemer med det:)
lykkeliten1 Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2012 Ja, det blir kanskje litt annerledes når de et vant til flaske. Nå har jeg prøvd litt med en skje og det ser ut til å gå litt bedre i hvertfall. Bare d vitamin dråper går jo det også, men jeg vil gjerne ha med meg det sunne fettet.
My_my Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 Så tilfeldigvis denne her på apoteket her om dagen: http://www.megforst.no/products/easytran Du kan jo se på den og evt prøve om du vil. Vi ga D-vitamindråper de første mndene forså å bruke sprøyte, før vi gikk over til skje... Noe gris har det jo selvfølgelig blitt, men nå er snuppa 2 år og henter selv tranflaske i kjøleskapet før kveldsmaten Det er verdt litt søl
Lettie Skrevet 28. juni 2012 #8 Skrevet 28. juni 2012 Ja, det blir kanskje litt annerledes når de et vant til flaske. Nå har jeg prøvd litt med en skje og det ser ut til å gå litt bedre i hvertfall. Bare d vitamin dråper går jo det også, men jeg vil gjerne ha med meg det sunne fettet. Tran er ikke såå sunt akkurat da.. :-3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå