Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir dere tran til babyene deres? Og evt hvordan? Jenta vår er 6 uker nå og jeg synes det er veldig vanskelig å få i henne tran. Har forsøkt sprøyte og sjokk, uten særlig hell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I starten skal de bare ha så vidt en smak. Lære seg å sutte på skjea etc. Så går det seg til etterhvert, når de skjønner konseptet. Sprøyte trenger du ikke, da tar du for mye tran..

Skrevet

Takk for svar. Noen flere med erfaringer?

Skrevet

vi gir tran morgen og kveld.. vår er prematur så fikk beskjed på sykehuset. vi blander tran, jern og folsyre med bittelitt melk i en flaske som han får før måltidet. Nå er han flaske barn og vant med flaske så vi har ingen problemer med det:)

Skrevet

Ja, det blir kanskje litt annerledes når de et vant til flaske. Nå har jeg prøvd litt med en skje og det ser ut til å gå litt bedre i hvertfall.

Bare d vitamin dråper går jo det også, men jeg vil gjerne ha med meg det sunne fettet.

Skrevet

Så tilfeldigvis denne her på apoteket her om dagen:

http://www.megforst.no/products/easytran

Du kan jo se på den og evt prøve om du vil. Vi ga D-vitamindråper de første mndene forså å bruke sprøyte, før vi gikk over til skje... Noe gris har det jo selvfølgelig blitt, men nå er snuppa 2 år og henter selv tranflaske i kjøleskapet før kveldsmaten :) Det er verdt litt søl :D

Skrevet

Ja, det blir kanskje litt annerledes når de et vant til flaske. Nå har jeg prøvd litt med en skje og det ser ut til å gå litt bedre i hvertfall.

Bare d vitamin dråper går jo det også, men jeg vil gjerne ha med meg det sunne fettet.

Tran er ikke såå sunt akkurat da.. :-3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...