Gå til innhold

Hva heter DERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva heter dere? Snakker selvsagt om fornavn. Etter så lang tid på DIB og BIM, hadde det vært gøy å vite hva damene her inne heter. Noen ganger når du ikke kjenner en person er det gøy å koble navn og se om det passer. Jeg heter Malene! Hva heter du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye rart man egentlig svarer på her inne.

Hvis en person følger med, så vet han mitt navn, bosted, lønnsinntekt, hva slags hus jeg har, hvor ofte jeg har sex, hvor ofte jeg dusjer og gjør husarbeid, når jeg skal på ferie, hvor. osv.

Er ikke dette lit skummelt egentlig, siden hvem som helst kan logge seg inn her?

Skrevet

Jeg heter Marianne S.....

Skrevet

Forstår ikke de som legger ut alt med nick. Ikke vanskelig å vite veldig mye om mange her inne. Ganske skummelt egentlig. Jeg signerer nesten alltid med anonym fordi jeg er redd for å bli gjenkjent.

Skrevet

Se om navnet passer til personen blir jo vanskelig når alle trykker på "anonym" knappen? :P

Skrevet

Jeg heter Linda.

Er ikke redd for å bli gjenkjent. Kan stå inne for det jeg sier/mener her inne. Hvis ikke signerer jeg som anonym.

Har ikke noe å skjule eller være flau for jeg, så ser ingen grunn til å "gjemme" meg bort bak et anonym. Dessuten regner jeg med at hvis noen kjenner meg igjen, så regner jeg med at de har gjort det allerede pga bilde og nick.

Skrevet

Jeg er heller ikke redd for å bli gjenkjent.

Jeg heter Heidi.

Skrevet

Og barnas navn begynner på L og T.

Skrevet

Er du gravid? Eller har du barn? Eller begge deler? :)

Skrevet

Jeg heter Elin.

Og jeg er paranoid. hehe ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Julie Alexandra

Ikke paranoid, ikke redd for å bli gjenkjent:))

Skrevet
Ja, hva heter dere? Snakker selvsagt om fornavn. Etter så lang tid på DIB og BIM, hadde det vært gøy å vite hva damene her inne heter. Noen ganger når du ikke kjenner en person er det gøy å koble navn og se om det passer. Jeg heter Malene! Hva heter du?

Gøy og koble navn og se om det passer? Til nicket da? Se om det passer med det vedkommende har skrevet?

Nei, desverre.

Skrevet

Siden jeg har ett så sjelden navn så vil jeg ikke si det:p

Men for ett nydelig navn du har Julie Alexandra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...