Gå til innhold

Er DU forelsket i mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får du sommerfugler imagen avogtil når du er med mannen din?

Fantaserer du om ham? Savner du ham såårt når han er borte?

Jeg klarer ikke å få fram disse følelsene med mannen min lengre:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Blikkene hans sender meg av og til tilbake til begynnelsen av forholdet, så ja, jeg er vel forelsket i ham :>

Skrevet

JA! Har "kun" vært sammen i fire år da, men håper det fortsetter i mange år til! :D

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Ja, noen ganger dukker "ny-forelskelsen" opp og rister litt i meg, enda vi har vært i lag i 12 år.

Det er ikke så ofte, og om han er bortreist ei helg er ikke savnet like sårt som for 11 1/2 år siden.

Men jeg veldig glad i ham, føler meg trygg og elsket, og jeg har det best de kveldene vi får legge oss i samme seng. Og de følelsene er egentlig viktigere enn denne litt vimsete og usikre forelskelse. Før var jeg forelsket, nå elsker jeg ;)

Skrevet
Får du sommerfugler imagen avogtil når du er med mannen din? Fantaserer du om ham? Savner du ham såårt når han er borte? Jeg klarer ikke å få fram disse følelsene med mannen min lengre:(
Ja.
Gjest yrild
Skrevet

Ja er forelsket iblandt :-) Også dritsur på ham i blandt da! ;-)

Men fantaserer om han gjør jeg ikke og det skal nok endel uker til før jeg virkelig savner ham.

Skrevet

Jeg har vært gift med min mann i 7 år og kan fortsatt si at jeg kjenner forelskelsen til tider. Jeg kan ta meg i å sitte å beundre ham og kjenne hvor utrolig takknemlig jeg er i at det ble oss to og hvor godt vi har det. Han er en del ute og reiser, og jeg enig med en over her om at det beste er å sove i samme seng. vi har også prioritert kjæresteturer etter vi fikk barn og det er helt fantastisk å gå hånd i hånd og bare være oss to! Kanskje du kan tenke tilbake på hva som gjorde at du forelsket deg i ham til å begynne med? Ta en frikveld, gå på date, event. ha hjemmedate, lag 3 retters sammen, forføre ham.

Skrevet

desverre kan jeg ikke huske noe annet enn at jeg var mye sur på han i begynnelsen, er det enda..

Skrevet

Ja, er det fortsatt etter 5 år :)

Skrevet

Av og til. Ikke akkurat i dag :P Men elsker han jo ;)

Har vært sammen i 8 år.

Gjest Miryks
Skrevet
desverre kan jeg ikke huske noe annet enn at jeg var mye sur på han i begynnelsen, er det enda..

....og dere er sammen fordi...?

Skrevet

Nei det er jeg ikke. Men vi har det godt sammen forde :)

Skrevet

Ja så klart:-) Vært sammen i 15 år, gift i 9 år.

Skrevet

Trodde det var nokså vanlig at forelskelsen forsvant med tiden? Det har iallfall jeg sagt til meg selv. Jeg var forelsket når vi ble kjærester, men ikke nå lenger. Kan få hint av forelskelsen tilbake i korte øyeblikk, men aldri den nyforelska følelsen. Satser på at dette er ganske vanlig- og at det vi har nå, som er stabilitet og kjærlighet, er viktigere?

Skrevet

Vi er ikke gift enda, men jeg er veldig forelsket i samboeren min :D

Vi har vært sammen i snart 11 år bortsett fra en kort stund for noen få år siden og jeg er skikkelig forelsket i han fremdeles.

Skrevet

Ja! :) Jeg jobber turnus, så om jeg har fri går jeg å ser på klokken hele tiden fordi jeg gleder meg til han kommer hjem! Forelsket i min beste venn<3 vært sammen i 10 år

Gjest Heartbroken
Skrevet (endret)

Det hender jeg får skikkelig sommerfugler og jeg er kjempestolt over at han er "min".

Han reiser mye, og det vil være feil å si at jeg savner han "sårt", men jeg gleder meg alltid til han kommer hjem og jeg blir glad hver gang han ringer for å fortelle at han savner meg <3

Vi har vært sammen over 20 år, og forholdet har nok vært både i dype daler og på høge topper, men jeg syns vi har det best nå - med en rolig visshet om at dette skal vare. Trygt og godt i en uforutsigbar verden :)

Endret av Heartbroken
Skrevet

Hender jeg blir helt boblete invendig når jeg ser inn i de vakre brune øynene hans.

Men føler at det er mer ekte kjærlighet.

Savner han når han er borte og ligger mye i armkroken.

Sånn det skal være etter min mening, ekte kjærlighet der man kjenner hele kroppen blir varm og fuzzy når man er sammen :)

Skrevet

Ikke konstant, hele tiden, men ja, forelskelsen dukker opp støtt og stadig. Kan være et blikk, noe han sier, en klaps på rumpa eller en særdeles vellykket runde i halmen- og vips, så er sommerfuglene der. ;)

Og ja, jeg savner ham når vi er borte fra hverandre over lengre tid.

Men det beste etter 8 år, er den samhørigheten, respekten, tilliten og dype kjærligheten vi har for hverandre, og den tryggheten det gir. De følelsene er utrolig mye bedre og viktigere for meg enn å gå rundt og være konstant nyforelska.

Skrevet

Ikke hele tiden som i begynnelsen, men enda så dukker sommerfuglene opp i magen med jevne mellomrom :) Men jeg elsker ham, selv når han er en forbanna idiot, og det er det viktigste :P Vi har vært sammen i snart 8 år, gift i 4 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...