Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Mener å ha hørt dette, men stemmer det? Eller er det andre grunner til at man får kramper under svangerskapet? Våkner om natta av kramper i leggen og det gjør sååå vondt!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Det kan det være ja. Og/eller mangel på kalium.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Ja, og/eller jern, tror jeg. Jeg tok alle disse tre tingene og fikk fortsatt kramper, men så prøvde jeg i tillegg kjerringråd med ulltråd (ren ull) rundt bena og foreløpig ingen kramper
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Og hvis du er lav på vitamin B6 så greier ikke kroppen å ta opp magnesium, så lurt å ta både B-vitaminer og magnesium sammen, evt et magnesiumtilskudd med B6.
♣ Christiane ♣ Skrevet 26. juni 2012 #5 Skrevet 26. juni 2012 Prøv tabletter med kalsuim og magnesuim sammen. Det hjalp meg veldig sist jeg slet med leggkramper. Tips jeg fikk av gubben, og han kan endel om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå