Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Heldigvis har jeg eget kontor.. Har så dårlig samvittighet ovenfor samboeren min. Jeg vil ut av forholdet..jeg elsker han ikke, men er veldig glad i han. Vi er venner, men jeg vil aldri kunne leve det livet jeg ønsker med han. I tillegg er jeg forelska i annen, men det er ikke grunnen til at jeg vil ut av forholdet. Jeg klarer ikke å gå fra mannen heller, selv om det er det jeg vil, det er trygt og godt, og vi har barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Da bør du komme deg ut av forholdet da! Er hvertfall ikke for å bare holde sammen for ungenes skyld jeg da.. Jeg gjorde det samme og angrer ikke! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Huff, føler med deg.... Jeg har hatt det likt som deg i mange, mange år.... Jeg ble sammen med mannen min da jeg bare var 20 år. Da var jeg stormende forelsket. Denne forelskelsen kan jeg trygt si er over nå. Jeg hadde nok ikke blitt sammen med han i dag, for å si det sånn.... Da jeg ble 28 ble jeg gravid. Hadde lenge gått å tenkt på å gjøre det slutt med han, men klarte det aldri. Da jeg ble gravid ble det enda vanskeligere. Nå er jeg 33 og har to barn med han. Jeg elsker han ikke, og har heller aldri gjort det, desverre. Jeg kunne virkelig ønske det, for han er en snill mann, men jeg klarer altså ikke å elske han. Ikke klarer jeg å gå fra han heller, vi har jo trossalt to barn sammen. Det er sikkert mange her på forumet som synes dette er horribelt å gjøre, det å være sammen med min mann uten å ha de rette følelsene for han. Jeg tror nok ikke at mannen min elsker meg heller. Vi sier det sjeldent, kanskje toppen en gang i året. Hadde jeg vært sterk nok, så hadde jeg gjort det slutt for lenge siden. Men, så er det jo det at vi har det jo helt greit. Vi krangler innimellom, men ikke voldsomt at det er det som er ødeleggende... I tillegg tenker jeg på barna. Jeg vil ikke at de skal vokse opp i to forskjellige hjem.... Så nå planlegger vi livet sammen. Holder på å bygge hus og planlegger å prøve å få en baby til.... Jeg har bestemt meg for å leve dette livet med en jeg ikke elsker, for jeg vet jeg ikke klarer å gjøre det slutt med han..... Hva du skal gjøre? Tja, det er ikke godt å si..... Har du noen gang elsket han? Klarer du å få tak i de følelsene igjen? Jeg ville nok ikke anbefalt deg å gjøre det slutt med samboeren din bare fordi du er forelsket i en annen. Om du skal gjøre det slutt, må det være fordi du ikke ser noen fremtid med HAN, ikke fordi du tror du kan se en fremtid med en annen.... Om du ikke finner de rette følelsene etter å ha lett og prøvd, ja, da synes jeg jo at det er lov til å gå i fra hverander. Man Må ikke krangle så busta fyker eller være utro for å ha grunn nok til å gå fra hverandre.... Jeg klarer det ikke selv, men jeg synes du skal tenke på deg selv! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå