Gå til innhold

Hvor tidlig viste magen seg hos dere???:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg fortalte meg at man får fortere mage 2. gang osv. Hun venter nummer to nå og hun sa at det viste godt på henne da hun bare var 2 mnd. på vei. Jeg føler en liten bump nederst på magen min, men om den faktisk synes eller om det bare er noe jeg innbiller meg er jeg litt usikker på. Jeg har jo litt mage fra før av...*kremt* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nr 2 fikk jeg gravidmage tidlig, og hadde en god kul allerede i uke 8-9. Nå med nr 3 har jeg fremdeles flat mage i uke 14 ( gått ned mye i vekt pga kvalme). Så denne gangen drøyer det nok litt før det viser, men plutselig popper magen ut :)

Skrevet

når er det vanlig at den popper ut første gangen da?

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid og 12+2 i dag. Jeg fikk mage for 1 uke siden og nå klarer jeg ikke å skjule den og sliter også med å gå i mine vanlige bukser, så må nok ty til mammabukser nå ja.

Skrevet

med nr 1 viste nesten ingen det når eg var 4 mnd på vei, magen viste heller ikkje. eg brukte kun mine normale klær.

men med nr 2 kunne eg faktisk ikkje sjule det i store college gensere en gang i uke 12-14.

så her kom magen kjapt med nr 2.

hadde flat mage når eg blei gravid første gang. og andre gang hadde eg en bitteliten mage, såg vell flat ut når eg hadde klær på men viste godt når eg ikkje hadde klær.

Skrevet

Jeg fikk en kommentar fra samboeren min i dag: "Du har fått litt mage...du er litt sann sexylubben." hehe, jeg begynte bare å le,men jeg vet at det synes litt. Da jeg var innom kontoret til samboeren min så stod jeg å skjulte magen min bevisst for sjefen hans. Han har 3 barn så eg tror ikke jeg klarte å lure han :) som jeg nevnte tidligere her så har jeg mage fra før av, men nå har det kommet en liten bump nederst på magen :) jeg er veldig klar for å strutte med magen når den synes godt!! ;)

Skrevet

Første gang - ca 16-17 uker

Andre gang - uke 18-19

Nå i dette svangerskapet kom en liten kul i uke 12 :o

Var ikke helt forberedt på den, men :)

Skrevet

Første gang: Ca 17-18 uker

Andre gang: Ca uke 7-8 :-O

:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nr 1 4-5 Mnd

Nr 2 4-5 Mnd

Nr 3 ? ( 6+5 i dag, så gir det litt tid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...