Gå til innhold

Hva er egentlig gjennomsnittsalderen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer siden det er så himla mange som ikke aner hvordan skatteoppgjøret fungerer.. :huh:

Er det sånn at det er flest 18 åringer her som ikke har arbeidet og betalt skatt før?? Hvor vanskelig er det egentlig å forstå?

Nei, alle får ikke pengene i dag eller 2 uker frem i tid, men de fleste.

Har du fått oppgjøret på Altinn så får du pengene i løpet av de nærmeste ukene, hvis ikke må du mest sannsynlig vente.

Nei, det har ingen hensikt å ringe skattekontoret, de vet ikke når du får pengene dine.

Nei, om du ikke får nå så er det ikke sikkert du må vente helt til oktober. De starter med fortløpende utbetalinger siste uken i juli. Dvs at så fort de er ferdige med oppgjøret ditt så får du pengene. (har fortsatt ingen hensikt å spørre skattekontoret om når DU får pengene)

Nei, man trenger ikke levere selvangivelsen om man ikke hadde noen endringer.

Ja, jeg følte for å spamme ned forumet her med ENDA en tråd om dette temaet :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder har ofte ikke så mye med uvitenhet å gjøre. Jeg kjenner smarte 21-åringer, dumme 43-åringer, dumme 25-åringer og smarte 34-åringer.

Noen er bare dumme uansett hvor ung eller gammel de er :D

Skrevet
Alder har ofte ikke så mye med uvitenhet å gjøre. Jeg kjenner smarte 21-åringer, dumme 43-åringer, dumme 25-åringer og smarte 34-åringer. Noen er bare dumme uansett hvor ung eller gammel de er :D

:D Skjønner jo det, men skulle jo tro at alle de som spør aldri har opplevd et skatteoppgjør før :P Det står jo veldig idiotsikkert forklart hos skatteetatens nettsider at det skulle vel egentlig ikke være et problem å forstå?

Skrevet

Hva er skatteoppgjør?

Skrevet
Hva er skatteoppgjør?

Det er et slags (urettferdig) lotteri skatteetaten har hvert år på denne tiden. Noen får penger, noen må betale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...