Gå til innhold

Hvor gamle er foreldrene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken rolle har de i deres barns liv? Er det slik at det er nesten bare pensjonerte besteforeldre som har tid til å være besteforeldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor er 66 år og min far lever ikke lenger,men han ble 65 år.

Moren min bor 3 timer unna og har dårlig helse. Vi ses kanskje hver 3 mnd og da hender det hun passer ungene en kveld,mens vi besøker familien der oppe hvor hun bor. ( har masse tanter,onkler og kusiner der)

Ungene har et fint forhold til henne :)

Skrevet

Mine foreldre er 64 og 65 år. De ser barnebarna ca. 2 ganger i året. Bor langt unna.

Mannens foreldre er 67 og 73 år gammle og bor 1 time unna. de ser vel ungene 6-8 ganger i året.

Skrevet

Begge mine foreldre er 55 år gamle.

Skrevet

52 og 55.. :) de er flink med barnebarna sine, men er selvsagt i full jobb begge to.

Skrevet

Mamma er 57 år og pappa er 61 år.

Mamma bor 60 mil unna og pappa bor i Danmark. Vi sees til jul og til sommerferien. Så det er ikke så ofte.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mamma er 47 og ingen god bestemor i den forstand. Hun henter de aldri fordi hun har et brennende ønske om å ha de, men hun passer de gjerne om vi spør

Pappa ser de ca 1 gang i halvåret, max. Han er litt over 50.

Svigers er hhv 61 og 63 og eeeelsker å være besteforeldre! Snart skal minsten en uke dit på ferie helt alene, og svigers skal hente han på halvveien. De bor 80 mil unna. Ser de sikkert 10 ganger i året, men da over lengre perioder. Nå skal vi tilbringe mer eller mindre 3 uker samme med de i sommer.

Skrevet

Mine foreldre er 49 og 50. Vi bor i samme by. De har jo full jobb begge to, og litt av hvert og drive med, men stiller alltid opp når vi trenger eller ønsker det. Det gjør vi også for dem når de trenger barnevakt :) Så her "bytter" vi barn, hehe.

Skrevet

Foreldrene mine er 49 og 53 år, og jobber, supre besteforeldre, orker masse, har de på overnattinger osv, de bor 1 times kjøring unna :) Svigers er 60 og 65, i jobb, men stiller like fullt opp som besteforeldre :) Tar de med på turer, passer så jeg og mannen kan få noen timer for oss selv, de bor 10 min unna i gåavstand :)

Skrevet

Min mor er 52, og deltar så lite som mulig i barnebarnas liv. Ikke pga alder, men andre ting.

Svigerforeldrene mine er 50 og 52, de jobber fullt, men deltar allikavel ganske mye i barnebarnas liv. Har alltid tid til de.

Skrevet

Mine foreldre er 57 og 65 år. Mamma jobber full tid, mens min far er uførepensjonist. De elsker å ha gutten vår, og stiller opp så ofte de kan og har lyst.

Svigermor er 59 og hjemmeværende enke. Hun har mange barnebarn da, men stiller opp når vi spør henne om det og hun har mulighet.

Vi bor alle på samme sted, og det er bare få minutters kjøring i mellom der vi bor. :)

Skrevet

Mine foreldre er 46 og 48 år, og er superbesteforeldre. Stiller opp nesten daglig. Vi bor i samme hus, og jeg er alene med barna. Har de på overnatting ofte.

Faren til barnefar ser de kanskje 1 gang i året. Han kunne vel egentlig ikke brydd seg mindre...

Moren til barnefar var "superbestemor" helt til barnefar flyttet ut. Hun bor 4 timer unna, men har vært her noen ganger nå fordi hun har fått et til barnebarn som bor her vi bor, da har hun ikke tatt noe kontakt for å se de andre barnebarna. HUn liker å tro, eller vise at hun fortsatt er superbestemor, men egentlig tror jeg ikke hun bryr seg så mye lenger. Har jo fått nytt barnebarn å være superbestemor for nå

Skrevet

Mamma er 45 og pappa er 50 :) Vi venter vår første om 3 uker. Besteforeldre er i full jobb, og har hektiske liv.. Men lillemor får en oldemor som ikke er mer enn 67 da :)

Svigemor er 53, og hjemmeværende, men har desverre demens, så kommer ikke til å kunne ha henne alene.. Svigefar er 56 og i full jobb.

Men tror uansett at alle vil bli kjempe flotte besteforeldre, og spille stor rolle i livet hennes, selv med jobber og hektiske hverdager :)

Gjest Dotto
Skrevet

Mine foreldre er 44 år. Verdens beste besteforeldre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...