Gå til innhold

Noen som gleder seg til fødsel?


Gjest Nina10

Anbefalte innlegg

Gjest Nina10

Jeg kjenner mange som skal ha barn rundt samme tid som meg. Og alle gruer seg til fødselen og sånt..og klager så mye. Jeg må bare si at jeg gleder meg til alt, alt som venter resten av tiden og fødselen:) Har jeg litt vondter her og der så pytt pytt, det kommer noe godt ut av det:) Må si det begynner å bli slitsomt av alle andres syting og klaging når jeg har det så bra selv, noen som føler det samme? er 24 uker i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg også:):) Har gjort det hele graviditeten. Smertene er jo ikke noe som vanligvis går over fler dager, og håper inderlig jeg slipper keisersnitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort meg noen tanker om hvordan jeg helst vil at det skal foregå.

Helst være hjemme så lenge som mulig før vi drar til Haukelandsykehus (6 minutters biltur fra her) og holde fokus på pusten.

Drømmen ville være naturlig fødsel, jeg har aldri hatt noen store smerter/skader, så vet ikke helt hva min egen smerteterskel er. Jeg er straks i uke 23 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaah gleder meg sååååå :):):):) Endelig (håper da) skal jeg få føde ordentlig å få snuppa rett opp til meg å kan fungere etter fødeseln <3 <3 <3 Ble nødKs på meg sist:-/

Gleder meg til å få kjenne hvordan det er å få et barn ut av fødekanalen :D Fikk full åpning og pressrier så det holdt sist men han kom ikke langt nok ned og ut..men denne gangen skal hun komme rett.. det har jeg bestemt :)Er i uke 31 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til alt :) Smerter, ubehag og slikt kan bare komme. Det skal ikke være lett å bære og få fram et barn. Jeg synes at man skal kjenne at det er noe som skjer :)

Fødselen er ferdig planlagt for min side, om det er der som skjer eller hva ungen selv vil tar vi som det kommer.

Jeg vil helst være hjemme lenge som jeg kan og så prøve å gå til sykehuset siden jeg bur 10min (vanlig gange :P ) fra sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg og mer enn jeg gruer meg... Så er jeg veldig spent på hvor fort det skal gå denne gangen, siden det gikk i ganske full fart sist... Fått beskjed om at det nok bare er å komme seg på sykehuset når jeg kjenner det begynner å skje ting... Bor heldigvis ikke så langt unna:-) Og regner med det blir uten smertestillende denne gangen og, siden det angivelig skal gå fortere med nr to, og jeg ikke rakk noe sist. Men plutselig blir det annerledes, og da får vi bare ta det som det kommer:-) Uansett smerte er premien verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nina10

Så godt og høre det er flere spente ute der:) Ja helt enig Elsa88, syns at det er helt greit at vondtene skal komme, venter bare på dem så jeg skal kjenne litt mer til at jeg er gravid, annet enn at han sparker veldig da:) Ja håper virkelig alt går seg til så jeg kan føde normalt:) Hvis jeg arver etter min mor med meg, så kommer det til å bli en kjapp fødsel. Jeg kom ut på 45 min. Håper det ikke går så fort men.. hehe:) Ser fram til vanvittig smerte å det å få han opp på brystet:) Bare gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spent på fødselen om hvordan det kommer til å være, siden jeg vet jo ikke hva jeg går til. Men kan absolutt ikke si at jeg gruer meg, gleder meg jeg :) Vil påstå at jeg har høy smerteterskel så regner med det skal gå veldig fint :) Vil føde normalt, og helst slippe keisersnitt. Så får vi se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at du får føde normalt da Nina10 :)

Det tok flere timer med min mor når hun fikk sin første, men jeg selv kom litt raskere. Så håper uansett at det ikke tar for lang tid og ikke for fort heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10
Håper at du får føde normalt da Nina10 :) Det tok flere timer med min mor når hun fikk sin første, men jeg selv kom litt raskere. Så håper uansett at det ikke tar for lang tid og ikke for fort heller :P
Ikke sant, midt i mellom er bra. Blir spennende og se om jeg arver det, har arvet alt annet til nå:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis var mamma heldig også under svangerskapene, og det er jeg å :P Har ikke hatt noen plager utenom at bekkenet begynner sånn smått å skrangle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10

Morro og se at noe følger med fra a mor:) Ja kan hinte til litt bekken innimellom, litt mer vondt i rompa, men har som regel en forklaring på hvorfor vondten kom så da er det bare og unngå det:) Får håpe vi slipper så ille til slutt at krykker må til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få meg selv tilbake:P

 

Mest med tanke på att jeg har fått svangerskap diabetes å har sleti med bekken siden før 3 måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Gleder meg som bare d :) Til alt som måtte komme.

Er førstegangs så aner jo ikke hvordan dette vil bli men så lenge jeg kan huske (lenge før jeg i d hele tatt hadde planer om barn) har jeg bare gledet meg til den dagen.På godt og vondt.Og alt som kommer etterpå.

Herregud d er jo en baby inni der!Som er min for alltid :D

En deilig følelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...