Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Står det når jeg logger meg på altinn. Jeg vet at jeg ikke har levert den, fordi jeg ikke hadde noen endringer. Da trenger man vel ikke å levere? Har ikke fått skattepengene og det står ingenting om det på altinn heller, er det fordi jeg ikke har levert? Burde jeg gjøre det nå?
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Nei, den skal ikke leveres om du ikke har endringer. Sto akkurat det samme i fjor. Sto forøvrig det samme på min, men jeg fikk igår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå