Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Vi har vært veldig uheldig, huset er ødelagt pga oversvømmelse (vannskader), vi har ikke bil, vi var utsatt for bilulykke forrige helg, noen har stjålet mobiltlf min nå, jeg og sambo bare krangler for tiden og alt virker til å gå rett til h*lvete!!.... Synes det er vanskelig å se på det positive i denne situasjonen!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Dere har sikkert forsikring på huset? Så da får dere dekket det meste der, må sikkert ut med noe egenandel. Se lyst på det, dere får fikset opp det som er skadet! Nytt og fint Bil - må dere ha bil? Bilulykke - hva skjedde? Har dere skader i etterkant? Det er traumatisk å være med i bilulykke. Søk hjelp om dere har behov for hjelp til å takle det i etterkant! Mobiltelefon - ingen krise, steng abonnementet og skaff deg en ny, trenger ikke koste mye det. De er tross alt bare en ting. (Jeg er veldig avhengig av min jeg altså, men uansett. Det er en ting!) Forholdet deres - prat sammen, oppsøk familieterapeut og jobb dere gjennom denne krisen. Det er i motbakke det går oppover. Du skal se det kommer bedre tider, men som du sier, du synes det er vanskelig å se det positive i situasjonen. Men det finnes ser du. Dere overlevde ulykken, huset kan fikses. Telefonen kan erstattes. Dere kan jobbe med forholdet deres :) Lykke til og god klem!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Vi har vært veldig uheldig, huset er ødelagt pga oversvømmelse (vannskader), vi har ikke bil, vi var utsatt for bilulykke forrige helg, noen har stjålet mobiltlf min nå, jeg og sambo bare krangler for tiden og alt virker til å gå rett til h*lvete!!.... Synes det er vanskelig å se på det positive i denne situasjonen! Stakkars dere. Sender varme tanker og håper ting ordner seg. Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå