Gå til innhold

Pigmentflekker pga graviditet. BILDE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ille kan det bli pga graviditetshormoner. Og jeg er nok et skrekkens eksempel, de fleste blir nok ikke slik.

Det øverste bildet er tatt i september 11, etter sommersesongen. Jeg brukte solkrem og la fountation over flekkene for å begrense, men hjalp ikke når sola stekte som verst i juli. Hvordan det hadde vært hvis jeg dro til syden tør jeg ikke tenke på!

Det nederste bildet er etter 1 mnd på Obagis sterkeste og dyreste kur 18 ukers (ca 5000 kr), men verdt det. Huden ble generelt strammet opp i hele ansiktet, (sjekk rynken) så det var veldig positivt! Men en del bivirkninger, og de er ikke overdrevet.

Jeg har fått tilbake en del av flekkene i år, ikke alle, men like mørke hvis jeg ikke bleker dem.

Hadde ikke noe etter første svangerskap, dette er etter nr 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tankevekker... På med solkrem!!! Jeg har noen på hendene... Ser ut som leverflekker...

Gjest Antarctica
Skrevet

Du er nok en annonsør fra Obagi, og det du gjør er ikke lov!

Skrevet

Huff, du er ikke den eneste med slike voldsomme flekker, jeg har store. Det er ille. Men det frister ikke med sånne kurer. For det flasser vel av? Samt at du må jo være EKSTREM forsiktig i sola resten av livet? Ikke at man ikke skal være det uansett.

Skrevet
Du er nok en annonsør fra Obagi, og det du gjør er ikke lov!

Haha! Nei, det er jeg ikke:D Og jeg bruker ikke Obagi nå, bare i fjor høst. Det er svindyrt, og jeg har ikke råd til 5000 flere ganger i året. Ikke kan det brukes året rundt heller. Store bivirkninger også, men når man ser så ille ut som meg prøves det meste.

Nå bruker jeg Pigmanorm som er titalls ganger billigere og kan brukes i lengre perioder. Men må fåes av hudlege på sykehus etter henvisning. Dette kan ta opptil 6 mnd, så Obagi er et flott produkt hvis det er krise nå. Det er flere som sliter med pigmentflekker og da må jeg få vise bilde av at de faktisk kan taes vekk!

Google Obagi så mye du vil Pashla, disse bildene finner du ikke på nettet utenom her inne. Jeg har forresten aldri jobbet på hudpleiesalong.

Skrevet
Huff, du er ikke den eneste med slike voldsomme flekker, jeg har store. Det er ille. Men det frister ikke med sånne kurer. For det flasser vel av? Samt at du må jo være EKSTREM forsiktig i sola resten av livet? Ikke at man ikke skal være det uansett.

Føler med deg, det er ikke moro dette. Ja Obagikuren er for j****g, flasser enormt, og ekstrem rødhet. Men den virker:)

Pigmanorm flasser bare pittelitt og man blir en anelse rød, helt levelig! Man kan ta pauser når man vil. Kom deg til legen så fort som mulig! Du må til hudlege, da fastlegen ikke kan skrive den ut. Det er det aller beste på markedet ifølge hudlegen på sykehuset her.

Skrevet

#5 og #6 er selvfølgelig HI :)

Skrevet
Så ille kan det bli pga graviditetshormoner. Og jeg er nok et skrekkens eksempel, de fleste blir nok ikke slik. Det øverste bildet er tatt i september 11, etter sommersesongen. Jeg brukte solkrem og la fountation over flekkene for å begrense, men hjalp ikke når sola stekte som verst i juli. Hvordan det hadde vært hvis jeg dro til syden tør jeg ikke tenke på! Det nederste bildet er etter 1 mnd på Obagis sterkeste og dyreste kur 18 ukers (ca 5000 kr), men verdt det. Huden ble generelt strammet opp i hele ansiktet, (sjekk rynken) så det var veldig positivt! Men en del bivirkninger, og de er ikke overdrevet. Jeg har fått tilbake en del av flekkene i år, ikke alle, men like mørke hvis jeg ikke bleker dem. Hadde ikke noe etter første svangerskap, dette er etter nr 2.

Huff. bruk solkrem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...