Marthe journalist Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Hei Jeg lager en sak med kreative tips til hvordan man kan røpe den store nyheten. Er det noen som har noen gode tips å dele?
Squirrel79 Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Vi scannet inn ultralydbildet. Til morfaren som snart blir morfar til nummer to sendte vi bildet med påskriften "Gratulerer med dagen morfar! Jeg vet jeg er litt tidlig ute, men vi sees rundt bursdagen din! Klem fra lille meg" Han har bursdag rundt samme dato som terminen er satt.
LivHeidi Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Vi kjøpte kaffekrus til mine foreldre og hans mamma. På de sto det "Verdens beste mormor", "Verdens beste morfar" og "Verdens beste farmor". Så skrev vi med et kort til hver av de,, som var fra "lille meg" som fortalte at han/hun ville sette stor pris på om krusene ble brukt også før "jeg kommer ut av mammas mage i november". Vi skrev også litt om et emne som knytter den lille og den som fikk kruset sammen. Senere fant jeg også en nydelig kopp som det sto oldemor på, som hun fikk. Endret 26. juni 2012 av LivHeidi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå