Gjest Dotto Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Hva kan være grunnen til at jenta mi på 2 år og 7 mnd plutselig har blitt en skikkelig mammadalt, og ikke skal være med andre utenom meg?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Min jente er også 2 år og 7 mnd og hun er også sånn, men hun har nettopp blitt storesøster så det kan jo være noe av grunnen. Det blir litt mye baby her til tider og hun føler seg nok litt tilsidesatt. Hun mente her en dag at pappa kunne kjøpe seg pupp sånn at han kunne mate lillesøster istedet for meg Hun er veldig sånn at mamma skal gjøre alt, og hvis pappa prøver seg så blir det hyling og skriking å vi må starte forfra igjen. Eks. pappa tar på bilbeltet, så må vi ta det av og mamma ta det på igjen.. håpløst.. Men det er vel en fase de skal igjennom dette også regner jeg med.
Babykilo Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Til deg over her. Sånt tull må du ikke bli med på, da har du det gående. Det er min erfaring. Altså det med å ta på beltet igjen, for så å la mamma ta av.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Til deg over her. Sånt tull må du ikke bli med på, da har du det gående. Det er min erfaring. Altså det med å ta på beltet igjen, for så å la mamma ta av. Vi gjør ikke det heller altså, det var bare for å presisere hvordan hun kan være. Hun får bare godta at pappa tar det på, og så får hun heller hyle
Gjest Dotto Skrevet 26. juni 2012 #5 Skrevet 26. juni 2012 Ok, så det er ofte noe som utløser daltingen? Vi skal flytte om en mnd, og dette har jeg forberedt henne på i noen mnd nå.. Og for to dager siden, så begynte jeg å legge henne i egen seng istedenfor min, kan det være en grunn? Ikke det at hun sover i sengen sin altså, hun kommer opp i sengen min om natta... Huff, føler at hun er så utrygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå