Gå til innhold

Er det gratis med e-resept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte legen som "skrev ut" en e-resept. På apoteket betalte jeg kun for medisinene. Før (med papir resept) har jeg alltid betalt for resepten. Er det gratis med e-resept, eller hvordan får jeg betalt selve resepten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller aldri betalt for det :D

Skrevet

Hei

Jeg jobber på legekontor, og vi tar 45 kr. Pasientene må komme inn å betale på legekontoret i ettertid, vi sender som regel ikke regning på så små beløp.

Skrevet

Hmm, hvor mye skylder jeg da mon tro. Jeg har fått flere e-respter uten å betale.

Skrevet
Hei Jeg jobber på legekontor, og vi tar 45 kr. Pasientene må komme inn å betale på legekontoret i ettertid, vi sender som regel ikke regning på så små beløp.

Det burde dere kanskje gjort for de fleste av kundene jeg har på apoteket er helt sikre på at det er gratis. Nå skal jeg gjøre mitt beste for å formidle dette til kunder som spør meg.

Hilsen apotektekniker.

Skrevet

E-resept skal være gratis den.er svindel hvis legekontoret tar betalt for den.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå er det over 1 år siden jeg slutta å jobbe på legekontor og var dermed ikke med på omleggingen, men jeg trodde faktisk det var gratis selv. Har bestilt resept på vaksine til oss alle 4, og hun måtte på død og liv skrive det ut på hvert menneske. Så da må jeg betale nesten 200 kr bare i resepter?? Hun sa ingenting på tlf, så jeg antok det var gratis jeg...

Jaja, kommer ikke til å springe ned for å betale

Skrevet

Noen som med sikkerhet kan si hva som gjelder?

Skrevet

Jeg har ikke betalt for e-resepter. Så på vårt legekontor er det i hvert fall gratis:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...