Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Jenny Amanda Leah Joseph Peter mange egentlig..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Kevin Michael Kevin er et blodharry navn. Jeg ville aldri ansatt noen med navnet Kevin. Engelske navn er stort sett harry(!) i norsk sammenheng. Hvis du lurer på hvorfor vi kaller navnene harry, se http://no.wikipedia.org/wiki/Harry_%28slang%29
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 Thomas Martin Anna Michael Paul Amanda Joseph Peter Leah har alle det til felles at de IKKE ER ENGELSKE NAVN!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. juni 2012 #8 Skrevet 25. juni 2012 Arthur Henry Benjamin Victor Scott Liam Brian Tim Tom Oscar Philip Isak William Jacob Samantha Molly Lilly Stella Alma Annie Marie Savanna Sienna Heidi Ruth Lisa Linn Nora Hanna Jenny Josefine Ikke alle som er engelske, men går fint ann på både norsk og engelsk
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. juni 2012 #9 Skrevet 25. juni 2012 Kevin Michael Kevin er et blodharry navn. Jeg ville aldri ansatt noen med navnet Kevin. Engelske navn er stort sett harry(!) i norsk sammenheng. Hvis du lurer på hvorfor vi kaller navnene harry, se http://no.wikipedia.org/wiki/Harry_%28slang%29 Hvorfor ville du ikke ansatt noen som het Kevin? Om du mener det, er du utrolig barnslig og håper ikke du er arbeidsgiver..
Ziiona Skrevet 25. juni 2012 #10 Skrevet 25. juni 2012 Kevin Michael Kevin er et blodharry navn. Jeg ville aldri ansatt noen med navnet Kevin. Engelske navn er stort sett harry(!) i norsk sammenheng. Hvis du lurer på hvorfor vi kaller navnene harry, se http://no.wikipedia.org/wiki/Harry_%28slang%29 Jeg må nå si at min mening er noe annerledes. Internasjonale navn i dagens samfunn er ofte et pluss, men selvfølgelig går det en grense et sted. Synes ikke det er riktig å uttale navnet på engelsk i norge, men fint å ha et navn som er enkelt å bruke i utlandet. Jeg må si at det jeg synes er mest harry ang navn er gamle navn man forbinder med gamle mennesker. Eks, Ola, Else, Anton, Per, Helga, Asta, Bodil, Jon (john) osv.. *grøsse*
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #11 Skrevet 25. juni 2012 Arthur Henry Benjamin Victor Scott Liam Brian Tim Tom Oscar Philip Isak William Jacob Samantha Molly Lilly Stella Alma Annie Marie Savanna Sienna Heidi Ruth Lisa Linn Nora Hanna Jenny Josefine Ikke alle som er engelske, men går fint ann på både norsk og engelsk Ja, det tyske navnet Heidi, kjent fra Johanna Spyris romaner, er ikke akkurat noe engelsk navn.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #12 Skrevet 25. juni 2012 Kevin Michael Kevin er et blodharry navn. Jeg ville aldri ansatt noen med navnet Kevin. Engelske navn er stort sett harry(!) i norsk sammenheng. Hvis du lurer på hvorfor vi kaller navnene harry, se http://no.wikipedia....rry_%28slang%29 Jeg må nå si at min mening er noe annerledes. Internasjonale navn i dagens samfunn er ofte et pluss, men selvfølgelig går det en grense et sted. Synes ikke det er riktig å uttale navnet på engelsk i norge, men fint å ha et navn som er enkelt å bruke i utlandet. Jeg må si at det jeg synes er mest harry ang navn er gamle navn man forbinder med gamle mennesker. Eks, Ola, Else, Anton, Per, Helga, Asta, Bodil, Jon (john) osv.. *grøsse* Kevin er i Norge ansett som er harry navn som stempler arbeiderklasse i pannen til barnet for alltid. Dette finnes det forskning på. Ingen på Oslo vest heter Kevin. Man kan fint ha et internasjonalt navn uten å ha et stigmatiserende harry navn.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. juni 2012 #13 Skrevet 25. juni 2012 Arthur Henry Benjamin Victor Scott Liam Brian Tim Tom Oscar Philip Isak William Jacob Samantha Molly Lilly Stella Alma Annie Marie Savanna Sienna Heidi Ruth Lisa Linn Nora Hanna Jenny Josefine Ikke alle som er engelske, men går fint ann på både norsk og engelsk Ja, det tyske navnet Heidi, kjent fra Johanna Spyris romaner, er ikke akkurat noe engelsk navn. Har aldri skrevet at det er et engelsk navn! Men det går fint ann og si det på både norsk og engelsk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå