Gå til innhold

Er det noe kult?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kult å ha smarttelefon eller er det bare helt unødvendig? Hadde du klart deg uten ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer meg helt fint uten i hvert fall, men det er sikkert kult å ha. Tror jeg sparer ganske mye på å ikke ha; betaler 70-80 kroner i måneden på mobilregninger slik det er nå. Tror det vil øke drastisk den dagen jeg skaffer meg smarttelefon.

Skrevet

<3 <3 <3 Samsung Galaxy 2 <3 <3 <3

Skrevet

Jeg har det ikke, og savner det ikke.

Skrevet

Så bra :) Jeg bruker også lite penger på tlf. Men har bittelitt lyst på smarttelefon av og til ;)

Skrevet

Jeg synes det er kjempekult med smarttelefon! Bruker den veldig mye! Men betaler aldri mer enn 210 kr i regning likevel. Mange av app'ene er gratis, og koster ikke i bruk.

Skrevet

Jeg synes det er kjempekult med smarttelefon! Bruker den veldig mye! Men betaler aldri mer enn 210 kr i regning likevel. Mange av app'ene er gratis, og koster ikke i bruk.

Men du betaler for datatrafikk og for å være på nett. 210 kr per måned ville bety en tredobling av de utgiftene jeg har til mobil i dag. Jeg har jo uansett tilgang til nett både hjemme og på jobb; MÅ jeg ha det mens jeg sitter på trikken til og fra jobb også?

Gjest Miryks
Skrevet (endret)

Kult og kult. Utrolig kjekt hvertfall :)

Endret av Miryks
Skrevet

Kunne ha klart meg fint uten :)

Men litt arti med forskjellige spill ;) (bruker da ikke annet nett enn trådløse nettet hjemme, trenger ikke å surfe uten om hjemmet)

Skrevet

Jeg er veldig glad i min smarttelefon. Selv om jeg ikke bruker så mye nedlastede app'er, bruker jeg standard funksjonene på den mye, kalender, notater, mp3, kamera, mail. MYE! Har så klart lastet ned noe annet, men sletter det raskt hvis jeg finner ut at det ikke er ting som er praktiske. Da jeg var uten i noen uker for en periode siden, merket jeg raskt at jeg savnet de praktiske funksjonene jeg har vendt meg til å ha tilgjengelige.

Så hvis kult er det rette ordet, ja da er det kult med smarttelefon for min del i hvertfall :)

Skrevet

Jeg er veldig avhengig av iphonen min. Kan aldri ha noen annen tlf etter denne. Man henger seg litt opp :P tror når man først har kjøpt seg sånn tlf, er det ingen vei tilbake ;)

Skrevet

Det virker kjekt for dem som har behov for det, men jeg hadde blitt helt stressa om jeg hadde fått det :P

Har en vanlig gammeldags nokia skyvetelefon og jeg digger den!! Den spiller tom. musikk hehe :D :D

Skrevet

Jeg elsker min.

Og regningen er omtrent den samme som med vanlig telefon. Bruker den nesten utelukkende på gratis trådløst nett. Er bare i nødstilfelle jeg betaler for datatrafikken.

Men det er ikke bare muligheten til å komme på nett som er det geniale, men alle de andre duppedittene en kan få på den brukes daglig.

Skrevet

Det hører med i tiden vi er i nå.bruker min mye og får stadig spørsmål fra venner som ikke "trenger" smartelefon om jeg kan sjekke opp div nettsider o.l.

Er nok en misforstått greie at det er så dyrt i bruk.du kobler deg på nette hjemme eller på jobb.

Skrevet

Jeg elsker min geniale smarttelefon!! Ser ned på de som ikke har slik tlf. som meg / lignende type. De henger liksom veldig etter...........

Skrevet

Jeg elsker min. Hadde s2 som jeg var strålende fornøyd med, hadde et uhell og kjøpte igjen s3. Bruker den mange ganger om dagen. Min minipc :)

Skrevet

Hva er bedre med S3 i forhold til S2? Hva er forskjellen på de telefonene ? :)

Skrevet

100% uunnværlig både i jobb og privat :-)

Skrevet

Kult å kult.. Nei det er vel ikke så kult akkurat, men så er det vel ikke derfor man har smart-tlf..? :P

Jeg hadde ikke klart meg uten nå etter å ha hatt smart-tlf i 3-4 år.

Bruker den til alt mulig og koster meg ikke mer i mnd enn en vanlig tlf.

Skrevet

Elsker iPhonen min og er helt avhengig. Var uten smarttelefon ett par uker for en stund siden, og jeg ble overraska over hvor mye jeg savnet den. Lurer jeg på noe, om det er busstider eller hva som helst så sjekker jeg med en gang.

Skrevet

Trodde jeg ikke trengte det til jeg måtte bytte tlf for et par mnd siden. Gamle trofast tok kvelden. Går aldri tilbake! Utrolig praktisk, den kan jo brukes til det meste, bruker nesten ikke pc lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...