Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Var på do og bæsja nå nettopp, begynte å blø ganske mye. (Det blør ennå, tatt på et bind) Jeg er 38 uker på vei, men blodet kommer fra rompa. Ikke noe hard bæsj eller noe. Ikke noe vondt. Det kommer vel av hemoroide eller rift tenkte jeg, men skal ikke begge deler være vondt??? Igjen, beklager for detaljene.
Gjest Apotekteknikeren Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Er nok en hemoroide som har sprekt. Gjør ikke alltid vondt og det kan blø en stund hvis det var en skikkelig hemoroide som hadde gjemt seg godt. Du kan gå på apoteket i morgen og kjøpe Alcos-anal. Scheriproct er vanskelig å få tak i for tiden så omtrent ingen apotek har den lenger så vil anbefale Alcos-anal Er ikke farlig for gravide å bruke den salven
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Samme skjedde med meg, noen uker før fødsel. Begynte å blå voldsomt etter ett dobesøk. Hadde ikke noe spes vondt, så jeg gikk jo til legen og sjekket, og det viste seg å være hemoroider. Fikk resept på noen stikkpiller og salve som jeg skulle bruke , tror det var en 10 dagers kur.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Trenger ikke være så vondt, nei. Jeg synes du skal ringe legen din i morgen likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå