Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Kan en jeg sender medinger til på facebook finne ut av hvem jeg er om navnet mitt på profilen ikke er rett(alias) og telefonnr/epost er skjult? sukk, er så forelska..
Gjest Miryks Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 ....er vitsen med å være forelska om du ikke skal la vedkommende vite det? Hvor gammel er du forresten?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Hva hjelper det å sende en melding hvis han ikke vet hvem den kommer fra? Klart han ikke kan finne ut hvem du er hvis du lager en fake profil, men jeg bare Må få spør om hvor gammel du er?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 hehe hvorfor ikke bare si hvem du er? En stalker som sender anonyme meldinger er ikke veldig sjarmerende
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 han er gift, og jeg vil "sjekke" om han kan være intressert i noe... men kan han likevel finne ut hvem jeg er? Jeg er 32 år, og så forelska som jeg aldri har vært før...
Gjest Miryks Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Da burde du vokse opp enda litt mer, og heller finne deg en gubbe som ikke er opptatt! Forelsket eller ei, legg følelsene på hylla selv om det ryktes å være umulig.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 han er gift, og jeg vil "sjekke" om han kan være intressert i noe... men kan han likevel finne ut hvem jeg er? Jeg er 32 år, og så forelska som jeg aldri har vært før... HI
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #9 Skrevet 25. juni 2012 han er gift, og jeg vil "sjekke" om han kan være intressert i noe... men kan han likevel finne ut hvem jeg er? Jeg er 32 år, og så forelska som jeg aldri har vært før... Hmmmm, så du tenker å sende en anonym melding for å sjekke om en gift mann kan være interessert i noe, hva som helst med hvem som helst? Og hvis han gir uttrykk for at han er klar, så stiller du opp? Du vet hva det gjør både deg og han til, håper jeg? Ekte kjærlighet blir det neppe på noen av dere
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #10 Skrevet 25. juni 2012 Kan noen svare på det jeg spør om? HI Ja, han kan finne ut hvem du er!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #11 Skrevet 25. juni 2012 Kan noen svare på det jeg spør om? HI Ja, han kan finne ut hvem du er! Hvordan kan kan det? Tror jeg ingentingen på! Ikke HI forresten:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #12 Skrevet 25. juni 2012 Kan noen svare på det jeg spør om? HI Ja, han kan finne ut hvem du er! Hvordan kan kan det? Tror jeg ingentingen på! Ikke HI forresten:) Ingen er anonyme på nettet, vet du. Alle med et minimum av datakunnskaper kan lett finne IP-adressen og spore all trafikk tilbake til avsender. Du får bare håpe at han ikke viser meldingen din til konemor
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #13 Skrevet 25. juni 2012 Kan noen svare på det jeg spør om? HI Ja, han kan finne ut hvem du er! Hvordan kan kan det? Tror jeg ingentingen på! Ikke HI forresten:) Ingen er anonyme på nettet, vet du. Alle med et minimum av datakunnskaper kan lett finne IP-adressen og spore all trafikk tilbake til avsender. Du får bare håpe at han ikke viser meldingen din til konemor Hvor finner jeg denne ipadressen da?
silje1989 Skrevet 25. juni 2012 #15 Skrevet 25. juni 2012 Kan en jeg sender medinger til på facebook finne ut av hvem jeg er om navnet mitt på profilen ikke er rett(alias) og telefonnr/epost er skjult? sukk, er så forelska.. haha nei han kan ikke finne ut av hvem du er , med mindre han VIRKELIG vil finne det ut, og sporer opp ip-adressen
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #16 Skrevet 25. juni 2012 Bklager å kuppe tråden din:) Men kan noen fortelle meg hvordan jeg kan finne ut hvem som sender meg meldinger på face? Er en person som sender meg personlige meldinger, og han har tydelig fake navn. Hvordan gjør jeg dette? Politiet hadde ikke ressurser sa de... Velger å være annie nå.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #17 Skrevet 25. juni 2012 Kan en jeg sender medinger til på facebook finne ut av hvem jeg er om navnet mitt på profilen ikke er rett(alias) og telefonnr/epost er skjult? sukk, er så forelska.. haha nei han kan ikke finne ut av hvem du er , med mindre han VIRKELIG vil finne det ut, og sporer opp ip-adressen åh, hvordan sporer jeg den? Går d an etter jeg har sletta meldingene også? Hilsen nr16
silje1989 Skrevet 25. juni 2012 #18 Skrevet 25. juni 2012 Kan en jeg sender medinger til på facebook finne ut av hvem jeg er om navnet mitt på profilen ikke er rett(alias) og telefonnr/epost er skjult? sukk, er så forelska.. haha nei han kan ikke finne ut av hvem du er , med mindre han VIRKELIG vil finne det ut, og sporer opp ip-adressen åh, hvordan sporer jeg den? Går d an etter jeg har sletta meldingene også? Hilsen nr16 Nei.. du må jo spore opp hvor meldingen kommer fra. så du må nok ha meldingene for å kunne gjøre det. Mer vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå