Gå til innhold

Facebook, og det å sende meldinger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en jeg sender medinger til på facebook finne ut av hvem jeg er om navnet mitt på profilen ikke er rett(alias) og telefonnr/epost er skjult?

 

sukk, er så forelska..

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

....er vitsen med å være forelska om du ikke skal la vedkommende vite det?

Hvor gammel er du forresten?

Skrevet

Hva hjelper det å sende en melding hvis han ikke vet hvem den kommer fra?

 

Klart han ikke kan finne ut hvem du er hvis du lager en fake profil, men jeg bare Må få spør om hvor gammel du er? ;)

Skrevet

hehe hvorfor ikke bare si hvem du er? En stalker som sender anonyme meldinger er ikke veldig sjarmerende :P

Skrevet

han er gift, og jeg vil "sjekke" om han kan være intressert i noe...

 

men kan han likevel finne ut hvem jeg er? Jeg er 32 år, og så forelska som jeg aldri har vært før...

Gjest Miryks
Skrevet

Da burde du vokse opp enda litt mer, og heller finne deg en gubbe som ikke er opptatt!

Forelsket eller ei, legg følelsene på hylla selv om det ryktes å være umulig.

Skrevet
han er gift, og jeg vil "sjekke" om han kan være intressert i noe... men kan han likevel finne ut hvem jeg er? Jeg er 32 år, og så forelska som jeg aldri har vært før...
HI
Skrevet

Kan noen svare på det jeg spør om?

 

HI

Skrevet
han er gift, og jeg vil "sjekke" om han kan være intressert i noe... men kan han likevel finne ut hvem jeg er? Jeg er 32 år, og så forelska som jeg aldri har vært før...

 

Hmmmm, så du tenker å sende en anonym melding for å sjekke om en gift mann kan være interessert i noe, hva som helst med hvem som helst?

 

Og hvis han gir uttrykk for at han er klar, så stiller du opp? Du vet hva det gjør både deg og han til, håper jeg?

 

Ekte kjærlighet blir det neppe på noen av dere :P

Skrevet
Kan noen svare på det jeg spør om? HI

 

Ja, han kan finne ut hvem du er!

Skrevet
Kan noen svare på det jeg spør om? HI
Ja, han kan finne ut hvem du er!
Hvordan kan kan det? Tror jeg ingentingen på!

 

Ikke HI forresten:)

Skrevet
Kan noen svare på det jeg spør om? HI
Ja, han kan finne ut hvem du er!
Hvordan kan kan det? Tror jeg ingentingen på! Ikke HI forresten:)

 

Ingen er anonyme på nettet, vet du. Alle med et minimum av datakunnskaper kan lett finne IP-adressen og spore all trafikk tilbake til avsender.

 

Du får bare håpe at han ikke viser meldingen din til konemor :)

Skrevet
Kan noen svare på det jeg spør om? HI
Ja, han kan finne ut hvem du er!
Hvordan kan kan det? Tror jeg ingentingen på! Ikke HI forresten:)
Ingen er anonyme på nettet, vet du. Alle med et minimum av datakunnskaper kan lett finne IP-adressen og spore all trafikk tilbake til avsender. Du får bare håpe at han ikke viser meldingen din til konemor :)
Hvor finner jeg denne ipadressen da?
Skrevet

He he.. Mye rart her inne:)

Skrevet
Kan en jeg sender medinger til på facebook finne ut av hvem jeg er om navnet mitt på profilen ikke er rett(alias) og telefonnr/epost er skjult? sukk, er så forelska..

haha ;)

nei han kan ikke finne ut av hvem du er , med mindre han VIRKELIG vil finne det ut, og sporer opp ip-adressen :)

Skrevet

Bklager å kuppe tråden din:)

 

Men kan noen fortelle meg hvordan jeg kan finne ut hvem som sender meg meldinger på face? Er en person som sender meg personlige meldinger, og han har tydelig fake navn. Hvordan gjør jeg dette? Politiet hadde ikke ressurser sa de...

 

Velger å være annie nå.

Skrevet
Kan en jeg sender medinger til på facebook finne ut av hvem jeg er om navnet mitt på profilen ikke er rett(alias) og telefonnr/epost er skjult? sukk, er så forelska..
haha ;) nei han kan ikke finne ut av hvem du er , med mindre han VIRKELIG vil finne det ut, og sporer opp ip-adressen :)
åh, hvordan sporer jeg den? Går d an etter jeg har sletta meldingene også? Hilsen nr16
Skrevet
Kan en jeg sender medinger til på facebook finne ut av hvem jeg er om navnet mitt på profilen ikke er rett(alias) og telefonnr/epost er skjult? sukk, er så forelska..
haha ;) nei han kan ikke finne ut av hvem du er , med mindre han VIRKELIG vil finne det ut, og sporer opp ip-adressen :)
åh, hvordan sporer jeg den? Går d an etter jeg har sletta meldingene også? Hilsen nr16

Nei.. du må jo spore opp hvor meldingen kommer fra. så du må nok ha meldingene for å kunne gjøre det. Mer vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...