Gå til innhold

Trenger tips til hvilke kake(r) jeg kan lage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familiebursdag...kommer folk i alderem 0-90 år. Er så lei de "vanlige" kakene jeg pleier å lage, så jeg trenger litt inspirasjon. Hvilke kaker blir du glad for å se i et selskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kake, men den der desserten til Halvor Bakke er god og litt morsom. Og veldig enkel :P

Skrevet

"verdens beste"

sjokoladekake til barna, ev muffins

noe gjærbakst

Iskake daim, smash, dots ol.

Se inne på detsoteliv.no for eks

Ellers finnes det jo utallige matblogger rundtomkring...

Skrevet

Smakte nylig på Oreo kake. Har aldri sett hva som var så fantastisk med den, tenkte det er jo bare kjeks med krem, men åååååå så nydelig det var!

Skrevet

oreokake:)

Daimiskake,

marsipankake,

olebrumkake

Skrevet

Cake pops er kult og smaker kjempegodt! Du kommer garantert til å få masse skryt! :)

Skrevet

Pavlova er jo godt, med masse friske bær oppå.

Skrevet

Vi hadde stor bursdagsfeiring forrige uke. Vi hadde:

Suksessterte

Verdens beste

God gammeldags bløtkake med rørte jordbær

Pavlova med jordbær, blåbær og bringebær (fint å bruke bær når de norske er i sesong!)

Dobbeltstekt ostekake

Brownies

I tillegg hadde vi et stort fat med frukt og bær + is og vaniljesaus. Det ble helt skrapt;-)

Skrevet

Eplekake, verdens beste og noe god gjerbakst er det som jeg bestandig pleier å like.

Skrevet

Det som pleier å være mest poppulært her er et fat med en blanding av jordbær, blåbær, bringebær tvist og kransekakebiter. Det ser fint ut, er veldig enkelt og forsvinner bestandig først, uansett hvilke kaker eller deserter som settes frem.

Skrevet

her er gelekake en hit :)

kakebunn men vanilljekrem inni, så bannan og gele oppo :) skal egentli pyntest med krem på sidene, men det pleier vi og droppe

Skrevet

Frukt, is og Jacobs sjokoladesaus

Suksessterte

Verdens beste

Pavlova

Snickerskake (himmelsk lykke)

Skrevet

Cake pops utrolig gøy å lage. Både unger og voksne elsker dem

Her kan du se hvordan du lager dem

sommer_cake_pops_08.jpg

Eller hva med dekorative muffins/cupcakes

vintage_muffins_06.jpg

Her kan du finne masse inspirasjon.

Skrevet

Litt sånn "standard" hoss oss er bløtkake med følgende:

første lag, vaniljekrem, banan og sjokoladesaus. Andre lag: krem blandet med jordbærsyltetøy. Selve kaken pyntes med jordbær på sommeren, druer og kiwi på vinteren.

Sjokoladekake, muffins med sjokoladebiter. Gjerne sånne bittesmå muffins, perfekt for de minste. Og av erfaring så er det mange voksne som spiser de og, for da har de mer plass til flere kaker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...