Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 i går kranglet ejg og mannen, mannen ble ganske sinna, satt og slo i senga han traff beinet mitt. han sa aldri unnskyld,. i dag kom det blomster på døra.,. fra han. enda ikke noen unnskyldning. hva tolke blomstene som??
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Nei hva tror du! De sier sikkert du fortjente den dasken din møkkakjærring Noen ganger kan man si noe uten ord, og jeg tror nok det er det mannen din prøver på nå!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Herregud, hva tror du da? Det må da være måte på hva man klarer å gjøre til et mysterium og problem! Mannen prøver å si unnskyld uten å faktisk si ordene. Mao en typisk mann. Er han helt ny, denne manne din, siden du ikke klarer å fatte dette selv???
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Herregud, hva tror du da? Det må da være måte på hva man klarer å gjøre til et mysterium og problem! Mannen prøver å si unnskyld uten å faktisk si ordene. Mao en typisk mann. Er han helt ny, denne manne din, siden du ikke klarer å fatte dette selv??? nei han er ikke helt ny, man han pleier å si unnskyld. noe han nå ikke har gjort. han har aldri gitt meg blomster før.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Herregud, hva tror du da? Det må da være måte på hva man klarer å gjøre til et mysterium og problem! Mannen prøver å si unnskyld uten å faktisk si ordene. Mao en typisk mann. Er han helt ny, denne manne din, siden du ikke klarer å fatte dette selv??? nei han er ikke helt ny, man han pleier å si unnskyld. noe han nå ikke har gjort. han har aldri gitt meg blomster før. Da prøver han vel noe nytt, denne gangen da.... ærlig talt, hva forventer du at vi skal si da? Det er jo du som kjenner mannen best og vet hvordan du skal tolke dette. Hvorfor så opptatt av å tolke, forresten? Takk for blomstene og si at han får begynne å oppføre seg ! #3
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Han er helt sikkert utro, det er de alltid når de begynner å sende blomster!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå