Gå til innhold

Hvor mange vogner har dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vil mannen i huset ha en til :9

Jeg vil spare spare spare :)

Vi har en city cross som vi pakker bort når vesla bytter bhg, der sover de i seng inne. Så har vi en mb swift i bilen.

Det må da holde :) :)

Men mannen vil ha en maclaren trille som skal ligge i bilen, slik at swiften brukes til andre turer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt til sammen to vogner. En baggvogn/sportsvogn og en trille. Holdt til to barn og er nå ombygd til olabiler.

Skrevet

Her har vi snart 4.

En Emmaljunga som var ny da storebror var baby, en simo som brukes som sovevogn i bgh, en MacLaren til kjøpesenterbruk, og snart en nummer 4 som er bestilt til minstemann.

Skrevet

Hehe, hadde mannen min komt å sagt vil måtte ha en vogn til hadde jeg ikke latt meg be to ganger. Her i huset er det nemlig motsatt, jeg vil gjerne ha en vogn til hvert formål, mannen er ikke helt enig der da.

Har for tiden fem vogner og har kjøpeforbud :P . Ikke fler før vi evt får et barn til, så da må jeg fint vente et par år.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Har 3.

En Brio Go, så fikk jeg en Phil &teds, så kjøpte jeg en liten trille til ferien vi hadde:)

Gjest Apotekteknikeren
Skrevet

Hadde Simo, nå har vi en Brio Happy duo og en 4ME Copenhagen som vi har liggende i bilen :)

Skrevet

Vi har to en emmaljunga, en joggevogn og en paraplytrille. Jeg ønsker meg en kjekk og grei trille som er litt mer robust enn paraplytrillen... Mannen synes joggevognen er en super trille, men... tja, jeg ønsker meg en annen.. Men, vet ikke hva som er bra heller. Er ikke så inn i vogner.. Storebror bruker ikke vogn lenger, og lillemor er bare 4 måneder, så det er uansett en stund til det blir aktuelt..

Hva anbefaler dere på byturer, dyrepark o.l, som ungene kan dumpe rumpa nedpå, evt sitte og småsove i, uten at den trenger å være i stand til å manøvrere i ulendt terreng.. ?

Skrevet

Har kun en - Emmaljunga City Cross

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Har 2. En emmaljunga som vi har som hovedvogn, også en som vi har fått låne av noen i familien, som er en litt lettere sportsvogn og er kjekk som vogn nr 2 til evt barnehagebruk og ferier.

Skrevet

Har også bare en Emmaljunga City Cross:-) Den har holdt til storesøster på 4 år og brukes nå til lillesøster på 4 uker.

Skrevet

En vanlig vogn, en søskenvogn, en trille og en vogn vi har fast på hytta.

Skrevet

bare en, en campingvogn :D

Skrevet

Vi har en emmaljunga twin cherox, en emmaljunga bag/sportsvogn, en emmaljunga scooter, samt en paraplytrille.

Har snart to barn under 1,5 år.. Og, ja, campingvogna har vi også:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...