Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Hvis du fikk velge; ville du fått satt i gang fødsel to uker før termin, eller ville du ventet til fødselen startet naturlig?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Jeg ville definitivt ventet til fødselen startet naturlig! Har prøvd begge deler og førstnevnte endte i keisersnitt etter 5 dager med forsøk på igangsetting. Kroppen var ikke klar og modningstablettene hadde ingen effekt. Fødsel nr 2 skjedde naturlig og da gikk alt så meget bedre :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Kan jo nevne at igangsettelse er et tilbud på grunn av to tidligere styrtfødsler. For å få mer kontrollerte rammer og ro rundt fødsel. Og ikke minst en sikkerhet for at fødsel skjer på sykehuset og ikke i bilen på vei til sykehuset. HI
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Har hatt begge deler. Og selv om den igangsatte ikke var noe avskrekkende ville jeg valgt den som startet av seg selv. Igangsatte ender veldig ofte i komplikasjoner av forskjellig grad. Så også med meg. Baby var stjernekikker(vanlig ved igangsetting), stod fast og måtte forløses med vakuum(ikke uvanlig ved stjernekikkere). Den som startet av seg selv gikk helt uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå