Gå til innhold

Annen dame svarte telefonen hans???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt utafor jeg... Jeg er sammen med en muslimsk gutt, han har det ganske strengt hjemme, men akkurat nå er foreldrene hans i hjemlandet og han "bor" hos meg. Idag avtale vi at han skulle komme ikveld etter en del ting han skulle gjøre.

Jeg ringer han fra butikken da jeg skulle handle og det er helt stille - ingen ringetone. En jente svarer og samtalen går sånn her:

Hun: Hallo

Jeg Hallo?

Hun: Hallo

Jeg: Hallo det er .... hvem har jeg ringt?

Hun: Du har ringt - også klikk

Jeg ringer opp og kommer til kjærsten som sier det var han som hadde svart, men at det ikke var lyd i tlf. Han hørte bare skurring.

Hans kamerat var også der og sa i tlf at de var alene og spilte tv spill.

Jeg sa ok og la på. Satte meg i bilen og kjørt dit. Var der 10 min etterpå og det var kun de der. Hva i all verden skal jeg tro?

Han sverget til meg da jeg kom at det ikke hadde vært noen der... Men hvem snakket jeg med??? Hvis han snakker sant må jeg jo fremstå som noe psyko...

Men hvordan kan man kobles feil og at han allikevel får anrop??

Ringte telenor og de kjente ikke til noe lignende...

Hva skal jeg tro???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig?? Ingen her vet om detvhan sier er sant eller ei, men jeg skjønte virkelig ikke vitsen med å nevnte at han er muslim?

Hadde det vært bedre og mer uskyldig om han var kristen altså?

Skrevet

Ja selvsagt, som kristen lever man etter: " Vær mot andre som...."

Skrevet

Ja, du sier noe der... Så teit av meg! *doh* da må jeg nesten si til min kjære (som også er muslim) om at for hver eneste ting som skjer dårlig med han, er fordi han er muslim. Nødt å være mer mistenksom skjønner jeg.......

Skrevet

Nei, vi er ikke fjortisser... Og hvorfor jeg sier at han er muslim er nettopp det at han har begrenset mulighet til være sammen med jenter... Så jeg ville tro det var vanskeligere for han å "lure" seg unna noe...

Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende en gang. Akkurat som at jeg blei feilkoblet til noen andre. masse skurring og noen som prata som om de ikke visste at "de prata i tlf"..... Har skjedd meg bare en gang... Men det er mulig... Sjøl om telenor aldri har hørt om det er ikke det det samme som at det ikke har skjedd. Jeg har forøvrig Netcom.

Skrevet

Det var en jente der som tok tlf når du ringe. Hun frika ut når du spurte hver det var og la på. Når du da ringer typen din, bortforklarer han med en utrolig dårlig unnskyldning som du egentlig ikke går på.

Du bestemmer deg derfor for å dra bort til han. Det tar deg ti minutter. I mellomtiden får typen og damen i tlf tid til å kle på seg og si hadet. Innen du kommer har kompisen hans kommet over og de later som at de ikke skjønner hva du prater om ;)

Dette er min versjon da. Hva som er sant, kan vi umulig vite ;)

Skrevet

Tja han var i leiligheten din?

Og han hadde kameraten der også.. hvorfor skulle han da juge, om han hadde hatt ei jente der er det vel liten sjanse for at det hadde foregått noe som ikke tålte dagens lys.

Og hvorfor skulle ho i så fall tatt telefonen hans når det ringte.

Skrevet

Søsteren min ringte flere ganger ulike nummer, men kom fordeom til en eller annen dame i Oslo. Vi fant aldri ut hvorfor det ble slik. Min søster byttet nummer så skjedde det ikke mere :)

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Skjønner du er mistenksom! Det hadde også jeg vært. Av og til er situasjoner så rare at man ikke vet hvem man skal tro. Ingen vil være naiv, men man vil heller ikke beskylde noen for å ha gjort noe de ikke har gjort.

Jeg opplevde med hustelefonen i min barndom at det var noen andre på linja, da hoppet jeg midt inn i en telefonsamtale når jeg løftet av røret hjemme. Det var ingen i mitt hus som snakket, og ingen jeg kjente. Jeg bare la på, så var det summetone igjen. Om jeg nå husker det helt riktig. Men har aldri opplevd det igjen, og heller ikke med mobiltelefon. Men skal ikke se helt bortifra at det kan skje feilkoplinger som Scania sier.

Skrevet

det har skjedd meg engang når jeg ringte pappa. Det var en dame som tok telefonen og pappa var alene i bilen....kan være noe koblingsfeil..hehe skjønte hvertfall ingenting..

Skrevet

Hadde blitt veldig mistenksom på det. Men har opplevd på hus telefon nette at det ble tull etter torden vær. Ringte foreldre mine, men havna hos naboen deres og hos de samtidig. Mamma løfta og av røret hjemme samme kveld og havna mitt inni en samtale mellom en annen nabo og en dame. Så ting kan skje, men vet ikke om jeg hadde slått meg til ro med det og en dame svarte på samboers telefon

Skrevet

Jeg synes det høres ut som kjæresten din forteller sannheten, jeg. :)

Skrevet

Jeg har opplevd feilkoblinger flere ganger. Har opplevd å høre to samtaler på en gang og også å bli koblet over til min egen telefonsvarer hver gang jeg ringte rørlegeren. Det skjer selv om det ikke er vanlig.

Skrevet

Jeg har også opplevd feilkobling flere ganger. En gang kom jeg til en dame, selv om jeg hadde slått nr til min søster. En gag komiker midt inn i en samtale mellom 2 personer, skjønte ingentig, det gjorde heller ikke de, hehe. Så er nok mulig det er en feil kobling.

Skrevet

Jeg hadde stolt på ham om det ikke er grunn fra tidligere til noe annet. Det må være ganske kjipt for han også å bli mistrodd for en slik filleting om tilliten mellom dere er god utenom akkurat denne episoden :)

Skrevet

Tusen takk for mange svar.

Til dere som lurte: han var hjemme hos seg og kompisen var der da jeg ringte, jeg snakket med han... Jeg er fortsatt veldig i tvil om hva jeg skal tro da han har løyet til meg før..

Men hvis jeg maser mer om det risikerer jeg jo å bare dytte han vekk også...

Men det hjalp litt å lese at flere hadde opplevd feilkoblinger på tlf... :)

Skrevet

HI her.

Jeg bestemte meg for å stole på han. Hvis det faktisk viser seg at det er en annen dame involvert så regner jeg med det vil vise seg med tiden...

Igjen takk for alle svar igår :)

Skrevet

Så bra at du fikk bestemt deg, HI :) Tror jeg hadde gjort det samme. Du kan jo heller være litt obs på om det skulle dukke opp andre ting.

Skrevet

Det har skjedd med 2 av venninene mine. De hadde planlagt å ringe hverandre den dagen, og tilfeldigvis så tok de opp telefonrøret opp samtidig (begge hjemme hos seg selv) for å ringe den andre. Da hørte begge plutselig at det var noen i telefonen, og så var det hverandre! Helt sykt! De hadde ikke slått noe nummer eller noe, annet enn å bare ta opp telefonrøret. Så sånne feilkoblinger kan jo faktisk skje :)

Skrevet

Herregud så ufattelig oppfarende folk er. Hadde HI sagt han var kristen/jøde/hindu/whatever hadde ingen leet et øyelokk. Men Gud forby at vi skal nevne Norges hellige kuer, uansett setting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...