Julestrømpa Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Er i uke 16 og kvalmen har endelig begynt å gi seg. Men etter 10 uker med masse oppkast, så er energien på bånn. Jeg orker omtrent ingenting og eneste jeg vil er å sove. Er det noen av dere som har noen gode tips til hva jeg kan spise/gjøre for å få opp energi nivået betraktelig?
Lettie Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Antagelig er du på bånn på jern, B12 osv. En blodprøve hos legen kan vise deg hva du må ta av tilskudd. God bedring!
bradyhhh Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 ja enig, kjøp jerntabletter og det virker etter noen dager!
LivHeidi Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Mine verdier var gode, men jeg har vært mye trøtt og sliten. Likevel har jeg vært bevisst på å få i meg mer jern enn jeg ellers ville ha gjort. Det som fungerer for meg er å legge meg tidlig på kvelden, få en god natts søvn, spise god frokost og ta vitaminer. I tillegg går jeg en passe lang tur hver dag. Jeg er fremdeles trøtt (uke 17 nå), men har mer energi og sovner ikke med en gang jeg kommer hjem. Har også overskudd til å gjøre noen flere "hurmorsysler" nå. Dessuten TAR det litt tid å venne kroppen på at "å ja, denne maten skal ikke opp igjen, nehei." ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå