Gå til innhold

Noen her som har bleket tenner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble resultatet bra og hvor mange ganger må man gjøre det før man ser resultat? Tenker på blekeskinne som man tar hjemme.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, det ble veldig bra :) Måtte bleke endel ganger første gang, men vedlikeholdet krever mindre. Kjør på!

Skrevet

Man får laget en skinne hos tannlegen, der kan du få kjøpe påfyll av blekemiddel etterpå og påfyllet er ikke dyrt..

Man ligger med skinne 5-8 netter pr omgang...

Fungerer dårlig dersom en har fyllinger i framtenna da disse ikke bytter farge, de må da skiftes... Og det kan bli dyrt..

Skrevet

Når jeg har brukt tannkrem som liksom skal bleke litt har jeg alltid fått ising i tennene etterpå en periode. Noen som har hatt det slik og ikke har fått problem med bleking hos tannlege (m skinne)?

Skrevet

http://www.nordicwhite.no/

Denne har jeg prøvd. Du former skinnene først, trenger ikke gå til tannlege, også har du skinnene i lang tid. Får kjøpt kun blekemiddelet senere. Har ei venninne som sier hun har god effekt av det, selv har jeg bare prøvd en bleking, men må nok prøve flere ganger før jeg skal se det store resultatet.

Skrevet

Dette er en engangskinne som er kjøpt hos tannlegen for å slippe å ta avtrykk....håper derfor på resultat kjapt:)

Skrevet

Man bør alltid snakke med en tannlege først. Det kan bli dyrt dersom man gjør noe feil.

ising er et vanlig problem med bleking...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...