solstråle- g09 og ?12 Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Jeg blir ikke dårlig hvis jeg spiser og drikker før jeg legger meg, etter en fuktig kveld altså Jeg har også alltid en flaske vann ved sengen. Spiser frokost og passer på å få i meg masse væske dagen derpå
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Loff med bringebærsyltetøy og iskald cola light + 2 paracet og en allergitablett.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Jeg får mest vondt i psyken etter en fest, så min beste medisin er en kosete kjæreste, en morsom film og junk-food.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Før i tiden var zyrtec virksom, men mener det ble sagt at dette virkestoffet skulle taes vekk, da det plutselig ble pop med zyrtec.. Jeg hadde iallefall stor effekt med zyrtec, en når man la seg drita full, og to på morgenen når man våknet. I knallform noen timer senere!
kaktusen Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 En Zyrtec før jeg begynner og drikke funker her. Og jeg blir alltid fyllesyk hvis ikke.
Gidder ikke! Skrevet 25. juni 2012 #8 Skrevet 25. juni 2012 Egg! Steker meg to egg før jeg legger meg, det hjelper faktisk ganske mye. Og allergitabletter. Blir alltid veldig fyllesyk, men myye verre uten. Dagen derpå er helt jævlig hvis jeg ikke kan ligge på sofaen helt til kvelden, hehe. Så INGEN avtaler eller ansvar er vel det aller beste
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #9 Skrevet 25. juni 2012 Hvis du har barn burde du ikke bli fyllesyk. Da er du en dårlig mor og burde aldri hatt barn!!!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. juni 2012 #10 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Hvis du har barn burde du ikke bli fyllesyk. Da er du en dårlig mor og burde aldri hatt barn!!! I morgon vil eg byrja på eit nytt og betre liv, trur eg. Eg skal aldri gå på fylla meir og skjera folk med kniv, trur eg. Eg skal aldri skråla visar meir i laddevinsrus, men synge åndelege sanger i Zions bedehus, trur eg. Alle mannfolk som eg møtar skal eg sky som bare fan, trur eg. Og gå vyrdeleg forbi dei som ein nybakt kappelan, trur eg. Eg skal sitte som ein munk i ein misjonskone-ring, og drikka kaffe medan drøset går um åndelege ting, trur eg. Det skal ingen meir få sjå meg når det lir til høgste natt, trur eg, koma ruslande på heimveg utan stivety og hatt, trur eg. Eg skal legga meg når grisen går til kvile i sitt bol, og stå opp når hanen flakser og gjel i morgonsol, trur eg. Ja, i morgon skal eg byrja på den gode veg som sagt, trur eg. Taka striden upp mot kjøtet og den heile develsmakt, trur eg. Men i dag lyt det få vera, for eg er so spøkje tyrst at eg må ha eit ølkrus til å leska meg på fyrst, trur eg. Endret 25. juni 2012 av Lykke Fryd ♥
Ugress Skrevet 25. juni 2012 #11 Skrevet 25. juni 2012 Hvis du har barn burde du ikke bli fyllesyk. Da er du en dårlig mor og burde aldri hatt barn!!! Hahaha! Tyyyypisk dib-svar! Allergitabletter fungerer her (innbiller jeg meg i allefall) og ikke blande flere typer alkohol. Drikker f eks aldri øl og vin samme kveld.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 25. juni 2012 #12 Skrevet 25. juni 2012 Veldig enkelt, og har alltid funket. 1. Aldri drikke på tom mage (altså, spis noe først!) 2. Drikk like vann som alkohol i løpet av kvelden. 3. Før du legger deg drikker du ett glass melk, ett glass vann og spiser noe med litt fiber i (f.eks knekkebrød). For meg som hater melk må glasset tvinges ned på styrten, men det går. Er noe med at melk nøytraliserer. Etter jeg begynte med dette har jeg på det verste bitte litt hodepine dagen etter, og det er det. Ikke at jeg drikker mye så ofte, men det hender
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 25. juni 2012 #13 Skrevet 25. juni 2012 To allergitabeletter før man legger seg, masse vann og søvn. Mat før og etter festen og en skikkelig frokost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå