Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Det ble slutt med meg og kjæresten på fredag. Har grene hele helga, i dag går det fint. Vi var sammen i litt over et år. Men så til problemet, jeg skal begynne på samme skole som fyren 2 juli! Vi skal studere nesten det samme og skal ta samme forkurs. Hvordan i helvete skal jeg klare det!? Fikk melding rett etter jeg dro fra han om at han savna meg allerede og kanskje vi kunne finne tilbake til hverandre i framtiden bla bla bla... Det syns jeg var utrolig råttent gjort! Jeg ser jo nå at forholdet vårt aldri hadde blitt bra og er glad for at det ble slutt. Men så er det jo det med skolen, hvordan skal jeg takle å gå på skole med han i tre, kanskje fem år... Han kommer garantert til og flørte og pule rundt og jeg aner ikke hvordan jeg kommer til å ta det.. Tips anyone?
Eeniemeenie Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Ignorer han så mye du kan og flørt med andre fyrer!!:-) Den går over den kjærlighetssorgen.. Den mld han sendte er vel bare en slags trøst til deg for at du ikke skal føle deg så såra.. selv om en slik mld gjør at man føler seg enda mer såret.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Ignorer han så mye du kan og flørt med andre fyrer!!:-) Den går over den kjærlighetssorgen.. Den mld han sendte er vel bare en slags trøst til deg for at du ikke skal føle deg så såra.. selv om en slik mld gjør at man føler seg enda mer såret. Vet du hva, det skal jeg søren meg gjøre! Ja, jeg tror også han ville trøste seg selv med det. Hvis han vil bli sammen i fremtiden, hvorfor gjøre det slutt liksom? Takk for tipset
Voksen mamma 3 Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 høres ut som en fyr som ikke er helt tørr bak øra. få deg et liv uten han, lær deg å stå på egne bein. om du kan så bytt skole. ikke legg opp for høye forventninger. lykke til!
Voksen mamma 3 Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 ps! siden du mener at det kanskje var bra at det ble slutt så kanskje ikke følelsene stakk så dypt å det blir lettere å komme over duden.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Tenk at du får 3-5 år til å få stadige bevis for hvorfor du er glad for at det ble slutt med ham - du slipper å leve med en romantisk drøm av ham, du får se ham i alle mulige ugunstige situasjoner...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 ps! siden du mener at det kanskje var bra at det ble slutt så kanskje ikke følelsene stakk så dypt å det blir lettere å komme over duden. Det er sant Det går dessverre ikke å bytte skole. Kan ikke flytte pga sønnen min som er hos sin far annehver helg og jeg skal studere byggdesign. Takk for lykkeønskninger Det føles bedre allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå