Patetica fåkksi Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Blærete kuede menn som misbruker makt kan ta seg en bolle. Blærete mastergrad-viktigperer-bedre-enn-deg-jaffal-nek kan ta seg en bolle. Sjefer som tar seg godt betalt for å ha personalansvar men som ikke gjør en jævla føkkings drit for personalet kan ta seg en bolle. Voksne mennesker som oppfører seg som om de er like mentalt utrustet som brunsnegler kan ta seg en bolle. Evneveike doktorgradrævhøl som ikke engang klarer de dagligdagse nødvendighetene som samtlige barn på småbarnsavdelingen klarer hva angår rydding etter seg selv kan ta seg en jævla diger bolle, eventuelt dytte den på tvers oppi ræva. Sutrende klagende fjolsehøl kan også ta seg en pose en boller. Til helvete med alt og alle, unntatt alt det og alle de jeg liker. Heldigvis er det noen få.
Patetica fåkksi Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2012 OG HVOR ER MASSØREN MIN!? Hvor er brannmenn i bar overkropp og all tid og energi i verden til å massere min dØende nakke og hodebunn i tre timer NåR MAN TRENGER'EM!!!!
Gjest Ziva Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 I morra er det tirsdag og lenge til neste mandag.
Gjest sug lut Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Jeg underskriver på hvert eneste punkt faktisk. Skal vi gifte oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå