Gå til innhold

Jaaa!!! Nå har skattepengene kommet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

52000 tikket inn på konto i dag... Så utrolig deilig og endelig kunne ha en liten buffer!!!

Må bare juble det ut her siden jeg ikke har sagt rett beløp til noen andre !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for deg :) Gleder meg til det kommer inn noem kroner her også :)

Skrevet

Jaja du er vel av de som klager over dårlig råd resten av året også får du da 52000 tilbake??Du har faktisk kunne ha 4300 kroner mer i måneden, noe jeg personlig ville foretrekke fremfor og få så mye tilbake. Rentene fra skatteetaten er også utrolig lave!

Må jo bare si at du skryter jo av din tåpskap!:-)

Skrevet
Jaja du er vel av de som klager over dårlig råd resten av året også får du da 52000 tilbake??Du har faktisk kunne ha 4300 kroner mer i måneden, noe jeg personlig ville foretrekke fremfor og få så mye tilbake. Rentene fra skatteetaten er også utrolig lave! Må jo bare si at du skryter jo av din tåpskap!:-)

Er det tegn på misunnelse her? Hilsen ikke HI :)

Skrevet
Jaja du er vel av de som klager over dårlig råd resten av året også får du da 52000 tilbake??Du har faktisk kunne ha 4300 kroner mer i måneden, noe jeg personlig ville foretrekke fremfor og få så mye tilbake. Rentene fra skatteetaten er også utrolig lave! Må jo bare si at du skryter jo av din tåpskap!:-)

Er noen som overhodet ikke klarer å spare i løpet av året vet du, som så fort de har spart et par tusenlapper løper og kjøper seg nye sko og jakke ;)

For dem er å betale for mye skatt eneste måten de klarer spare på siden de ikke kan bruke av pengene underveis i året...

Skrevet

Siden du lurte så hadde jeg satt stor pris på 4300kr ekstra i månden, men jeg må jo betale skatt, desverre (eller hedligvis) tjener jeg såpass lite at jeg får igjen mesteparten av det jeg skatter.

Forøvrig lever jeg på et stramt budsjett hele året og handler ekstremt lite annet enn mat og drivstoff derfor skal jeg spare mesteparten av skattepengene fordi jeg kommer til å trenge dem på i januar, februar og mars neste år...

Allikevel så er det utrolig deilig å vite at jeg faktisk er i noen månedeslønner i pluss og alle regningene er betalt!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Hi

Skrevet

Kos deg med pengene du :D Jeg gleder meg til mine kommer tikkende inn en gang også. Men får heldigvis feriepenger på fredag så overlever nok om de ikke kommer nå :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Deilig:) me2 føles godt!! Bra måte å spare på:)

Skrevet

Dårlig økonomistyring dersom dere ikke klarer og spare på annet vis, leier dere bolig dere som ikke klarer og spare annen enn de stusselige skattepengene?

Dere kan få gratis rådgivningstime i Banken for og sette opp budsjett inkl sparing! Lønner seg bare og kutte i rett ende!

Hilsen

Finansrådgiver!:-)

Skrevet
Dårlig økonomistyring dersom dere ikke klarer og spare på annet vis, leier dere bolig dere som ikke klarer og spare annen enn de stusselige skattepengene? Dere kan få gratis rådgivningstime i Banken for og sette opp budsjett inkl sparing! Lønner seg bare og kutte i rett ende! Hilsen Finansrådgiver!:-)

Finansrådgiver du liksom :D man skriver ikke banken med stor B og den frekke tonen du tar ang. de "stusslige skattekronene" får meg til å tenke at du er ei bitterfitte som verken jobber eller har spesielt mye mellom øra bortsett fra ørevoks og vakuum.

Skrevet

Hahahaha!! Må virkelig LE av dere som hakker på hi! Tror dere rett å slett er sjalu for hun fikk igjen så mye på skatten.... Hvorfor bryr dere dere om andre sparer eller ikke? Dere har jo ikke noe med det? Det går ikke utover dere at hun ikke sparer...... Tåpelig!!!

Skrevet

Kos deg med pengene du hi :-) god sommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...