Gå til innhold

Hva spiser du til frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva består frokosten din av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater frokost, jeg våkner silten men med ingen matlyst, jeg presser ned en liten skive med en stor kopp kaffe... tips til sunne enkle frokoster som også gir nok næring til små barn mottas med takk!

Skrevet

En 0,0% yoplait yoghurt i en skål heller over store havregryn og rosiner, rører sammen og spiser. Frisk og god frokost som holder meg mett lenge. Drikker et glass juice til :)

Skrevet

"4 korn" grov blanding i skål med litt skogsbæryoughurt over :)

Skrevet

Til arbeidshverdags: 4 ts spirulinapulver, to knekkebrød med ost eller annet pålegg, en dobbel espresso et glass melk og masse vann. Klar for verden etterpå :-) (Burde sikkert hatt en fruktbit også, men det glemmer jeg som regel.)

Skrevet

(hehe, måtte like mitt eget innlegg over, for jeg liker frokosten min så godt!!)

Skrevet

en latte, også 2 snack a jacks etterhvert ;) ikke noe særlig frokostmenneske..

Skrevet

Som regel en skive grovbrød med to skiver norvegia, et glass appelsinjuice og en kopp te.

Skrevet

Enten 2 sport pluss med lett gulost, eller litt "ja" vaniljeyoghurt med firkorn og litt agavesirup. Gjerne litt gojibær og kakaonibs i youghurten også om jeg har det. To kopper sterk kaffe og et stort glass vann.

Skrevet

Som regel to grove knekkebrød med en eller annen form for ost på og vann til. En sjelden gang appelsinjuice. I helgene blir det rundstykker med ulike påleg som egg, skinke, ost ol med tomat, agurk ol på.

Skrevet

Spiser ingenting. Frokosten består seg av kaffe og røyk.

Skrevet

Havregrøt! Tar 2 min å lage, er super sunt og veldig godt :-)

Skrevet

1 -2 knekkebrød, stort sett med skinke eller prim

Vann

Evt kaffe (sort).

Gjest sug lut
Skrevet
(hehe, måtte like mitt eget innlegg over, for jeg liker frokosten min så godt!!)
Sånn skal det være :)
Skrevet
Spiser ingenting. Frokosten består seg av kaffe og røyk.

Samme her !

Skrevet

Ingenting. Min frokost består av røyk og vann/pepsi max.

Skrevet

Stortsett to tynne brødskiver med magert pålegg og med et gl melk eller jus. I morgen blir det hjemmelagde scones med salat, ost, skinke og agurk..Snadder ;)

Skrevet

Ristet brød med smør og syltetøy .2 skiver + 1 glass ekstralett melk.

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i mat på morgenen, men har lært meg til å spise da likevel. Det eneste jeg klarer å spise er frokostblanding og oftest blir det så enkelt som havregryn med litt syltetøy og melk.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

3 knekkebrød med gulost.

Fast takst, jo, og så kaffe, selvsagt.

Skrevet

I dag var det to ryvita knekkebrød med sesam, og banan + mager kesam som pålegg + en kopp grønn te.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...