Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Jeg har alltid fått skatteoppgjøret første dagen, men ikke i år. Regner med at det er pga. en etterbetaing fra nav. Et sted leste jeg at alle som får tilbake penger får det i løpet av denne uken, og et annet sted står det at i dag er første oppgjøret, og at resten kommer fortløpende fra siste uken i juli.... Ingen vits å sjekke altinn igjen før i slutten av juli da?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Har du ikke fått i dag får du ikke før neste pulje nei. Og en etterbetaling fra nav trenger ikke ha noe med det å gjøre, de rekker rett og slett ikke alle innen juni så resten får etterhvert. Helt tilfeldig hvem som må vente, de rakk deg bare ikke..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Men 1.ste pulje er ikke ferdig enda heller etter som jeg har skjønt det. Det holder på hele denne uka, trodde jeg?! Får du ikke ila denne uka, så er vel neste pulje i slutten av juli?! Slik jeg forstod det altså, men eg hakke greie på dette nye systemet, og syntes egentlig det er kjempeklønete.....
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Jeg har ikke noe videre peiling på dette men har også forstått det sånn at du kan få det i løpet av denne uka. Resten får fra slutten av juli og utover. Så da kan en vel få det i løpet av uka.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Ikke meningen å kuppe tråden din HI. Men er det noe håp at det fortsatt kommer i dag? Er ikke siste kjøring klokke fire? Det er så krise her hvis vi ikke får, vil ikke ringe familien igjen. De har hjulpet oss så masse allerede. Mannen ble permitert i desember på jobben sin, men NAV godtok ikke permiteringen fra arbeidsgiver og nektet å betale ut penger. Arbeidsgiver nektet å betale ut noe lønn. Til slutt ba mannen om å bli sagt opp, noe de kunne gjøre. Men han fikk beskjed om at NAV ikke godtok oppsigelsen og arbeidsgiver sa det var han som ba om det. Så han måtte sende inn. Da ble det 8 ukers karantene. Så i januar, februar, mars, april, mai og juni har vi nesten ikke hatt noe inn. Og vi henger så etter. Men nå begynner det endelig å løsne. Mannen er i ny jobb, jeg starter fra høsten av. MEN nå har vi vært bunnskrapt lenge, matlageret er helt tomt. HåPER så inderlig pengene kommer inn i dag. Er så sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå