Gå til innhold

Hva er dette? Beklager dårlig bildekvalitet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så masse sånne stygge blå og lilla linjer på leggene mine. Hva er det for noe, hva kommer det av og kan jeg få det vekk? Er så stygt, tør ikke vise leggene om sommeren.post-42-0-23439900-1340626278_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har så masse sånne stygge blå og lilla linjer på leggene mine. Hva er det for noe, hva kommer det av og kan jeg få det vekk? Er så stygt, tør ikke vise leggene om sommeren.post-42-0-23439900-1340626278_thumb.jpg

Blod årene som ligger inn under huden din, jo lysere man er i huden, jo bedre synes de ;)

Her hjalp det å bruke solarium, holde seg passe brun i fargen året rundt ;)

Skrevet

Det kalles "speider veins" og er en samling små åreknuter.

Ca 50% av alle kvinner over 30 år har slike og det er overhodet ingen grunn til å skamme seg. Sett på deg shortsen og nyt sommeren :)

Skrevet

Synes det ligner på det som jeg har. Jeg var hos legen å spurte om dette. Husker ikke hva han sa det het (ikke vanlige åreknuter). Men det var kun et kosmetisk problem, så om du vil bli kvitt de, må du betale for det selv hos en privat klinikk.

Må nevne at jeg har hatt dårig blodsirkulasjon hele livet (ofte kald på hender og føtter). Har mistanke om at dette er noe av grunnen til at jeg har dette,

Skrevet

Hei! Det er som det blir nevnt over her, spiser veins, eller spindelvevsårer. Jeg har dette på det ene låret, og liker det ikke. Vurderer å gjøre noe med det når dette tredje og siste svangerskapet er over :)

Skrevet

Google spider veins og du finner masse bilder av det, her f.eks

http://www.emedicine...ticlekey=107973

Jeg har mange, både på lår og legger, det er virkelig ingen grunn til å skjule bena sine altså. Alle damer har noen små skavanker, om det er appelsinhud, åreknuter eller noe helt annet spiller da ingen rolle, vi kan ikke gå i hi av den grunn.

Skrevet

Kontakt en privat hudlege klinikk, så får du et prisoverslag av hva det kan koste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...