b_a_b_y_ Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Kan dere hjelpe meg å rangere? Jeg og samboeren har endelig funnet en mengde navn som vi begge mener er fine. Jeg har idag satt sammen de navnene jeg syns klinger finest sammen. De skal klinge og være litt like, men ikke alt for like da vi tenker jentene blir like nok allikevel. Kan dere rangere deres topp 3 av disse, evt gjøre meg oppmerksom på om jeg har oversett noen koblinger? Syns dette er så vanskelig jeg :/ 1) Ida og Thea 2) Celine og Emilie 3) Celine og Julie 4) Sandra og Maria 5) Ane og Ine 6) Julie og Emilie 7) Kaya og Leah 8) Lisa og Lena 9) Cecilie og Celine 10) Kaya og Thea 11) Thea og Leah 12) Ida og Mia 13) Ida og Leah 14) Sandra og Julia 15) Julia og Kaya 16) Sandra og Maria 17) Ane og Leah 18) Cecilie og Emilie 19) Lisa og Maria 20) Sandra og Thea 21) Kaya og Julia 22) Malin og Maria
lioness* Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Morsomt med eneggede jenter! Siden de er eneggede kommer de kanskje til å få behov for å distansere seg litt fra hverandre på et eller annet tidspunkt, slik at de kan ha sin egen identitet og ikke bare være en halvpart av et tvillingpar? Jeg tror jeg ville ha valgt to navn som er relativt ulike, slik at folk ikke forvekser navnene. Og slik at de selv opplever å være to personer. Altså: Ikke Ane og Ine eller Celine og Emilie. Eller Lisa og Maria (tenker bare på dattera til Elvis). Jeg stemmer for Sandra og Maria. Eller Julia og Maria.
b_a_b_y_ Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2012 Jeg og samboeren har vært litt uenige på dette området faktisk. Han vil at navnene skal være like ettersom det er eneggede jenter, men når jeg kom med det argumentet som du også nevner...at de blir like nok så la dem ha "egne", ulike navn, så virket det som han ble mer enig tror jeg. Dette er så forferdelig vanskelig syns jeg, selv om det blir ok uansett hva man velger til syvende og sist
julibebis12 Skrevet 26. juni 2012 #5 Skrevet 26. juni 2012 Jeg stemmer for 22:) veeeeldig vanskelig da... så du får bare ett forslag av meg men alle navnene var flotte navn da
bettisen Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 jeg synes at Celine og Emilie klang best sammen, og at disse var ulike nok til å skille jentene Flotte navn også! jeg ville holdt meg unna ane og ine, og andre navn som har helt like endinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå