mamma'n til 2 :) Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Jeg får to tette, og har allerede fylt opp stelleveska til 1 barn. Siden jeg har et gulpebarn,så trenger jeg alt jeg har oppi nå. Den jeg har nå er en simo stelleveske, helt vanlig av den "gammeldagse" typen. Kjempe fornøyd med den, men når nr 2 kommer, er det ikke plass til de ekstra bleiene,klærne og evt flaskene. Har du tips til en stelleveske som har stooor plass inni? Helst en som er litt praktisk ift ekstra lommer så ikke alt blir liggende i et kaos i samme rom, som kan lukkes helt med tanke på regn og snø. Merke og pris spiller ingen stor rolle, jeg er nødt til å ha en. Evt må jeg ha to vanlige. På forhånd takk for svar :-) Sleng gjerne med linker også ;-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Her har vi Creeps stelleveske Det er 2 store rom, med 6 små nettingrom til å sette saker og ting/flasker, en litt mindre lomme frempå og en mobil lomme/mini lomme med eget lokk på siden. Har et gulpe barn selv også, er 12,5 mnd mellom ungene, og vi har god plass til alt vi trenger. Minste er storgulperen, og hun er flaske barn, tåler kun NAN ha1, så når vi skal ha med mat til henne, må vi ha to termoser, flasker etter hvor lenge vi blir borte, melkepulveret, gulpekluter (helst 2-4) Hun må ha minst 2 klesskifter. Så er det et klesskifte til storebror tutkopp/flaske til han, bleier til de begge, våtservieter, zink-salve, potetmel til gutten sin bak (eneste som funker når han får sår rumpe) stelle underlag + noe leker til dem. Samtidig har jeg telefonen, lommeboka og det jeg trenger i den. Og det er fortsatt god plass i den
mamma'n til 2 :) Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2012 Både den juju og creeps kunne vært flotte valg :-) Tusen takk for tips :-) Vet dere hvor jeg får kjøpt de også? En fysisk butikk altså, så jeg kan se på de skikkelig først også ;-)
Trultetryne Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 http://www.lilleprinsen.no/product/551448/byStroom_ALMA.html
mamma'n til 2 :) Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2012 ByStroom Alma elsker den! lilleprinsen.no Denne så også fin ut :-) Takk for tips :-) Men får man hengt denne på vogna da?
Trultetryne Skrevet 25. juni 2012 #9 Skrevet 25. juni 2012 ByStroom Alma elsker den! lilleprinsen.no Denne så også fin ut :-) Takk for tips :-) Men får man hengt denne på vogna da? Den kan henges enten med skulderstroppen eller med kroker. Jeg har Tinkafukroker som jeg fester den på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå