Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Vi tok ferie på fredag, og det er et plagg vi trenger som ikke ble med hjem på fredag. (solhatt). Solhatten er ganske ny og har funnet en som hun liker å bruke. Men ser at den ikke ble med hjem (ligger ikke i sekken,eller i bilen) Den er i barnehagen, men var ikke på hylla hennes så vet jo ikke helt om vi fikk den med oss hjem på fredag (vi gjorde nok ikke det). Så, skal jeg ringe barnehagen å spørre om solhatten hennes er i barnehagen,eller skal jeg bare gå på let etter en ny? Det er bare en solhatt, men alikevel. va hadde du gjort?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Er vel bare å kjøre innom å se om den ligger der?
silje1989 Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Gjør dem oppmerksom på det, kanskje dem sjekker de andre hyllene. Eller så gir dem deg beskjed om den dukker opp.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 ring bhg.. dumt å sløse masse penger om du ikke må,.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Er det ikke bare å stikke innom... ? Eller ringe? Skjønner ikke helt problemet... Om man glemmer noe i bhg så kjøper man jo ikke nytt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 Jeg ringte barnehagen nå. Den lå i barnehagen, hun jeg prata sa den ikke lå i hylla hans, men hun leta litt mens jeg snakket med henne og så fant hun den i hylla ved siden av :-D Da hadde jeg ikke surra den bort, da stemte magefølelsen. Takk for motivasjonen dere! Jeg trengte det, og fikk det, og jeg ringte! :-D Takk igjen, da slipper denne fattige studenten å kjøpe ny HI
It's all about me Skrevet 25. juni 2012 #8 Skrevet 25. juni 2012 Det er da ikke verre en å ta en telefon og si: "Hei det er mamman til XXX som ringer. Vi kan ikke se å ha fått med solhatten hennes hjem på fredag, har du mulighet til å se om den ligger på plassen hennes? Så slipper jeg å ta en bom.tur hvis den ikke er der " Og så smiler du og gjerne ler litt lett. Så *KABOM* vet du om den er i barnehagen eller ikke. Selv om den ikke lå i hyllen hennes på fredag kan den fint ha blitt funnet til nå og lagt tilbake. Slikt skjer rett som det er med capsen til min minste, er jo så fort for han å ta den av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå