Gå til innhold

Brudekjole, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Eg skal gifte meg til neste år og har et stort dilemma :/ eg har nemlig kjøpt meg en kjole men angrer på at eg ikkje kjøpte ein anna :/ den som eg ikkje har kjøpt har eg prøvd i brudesalong før og sa at denne skulle eg ha, nå ligge den ute på finn i akkuratt min str :/ den som eg kjøpte fant eg og på finn.no likte den og veldig godt og sa før eg hadde fått kjolen på at denne skulle eg ha.

så trenger litt hjelp :) hvilken kjole liker du best?

post-829635-0-61662600-1340612834_thumb.jpg Bak kjole 1

post-829635-0-40749100-1340612866_thumb.jpg Foran kjole 1

post-829635-0-86596500-1340612872_thumb.jpg Foran kjole 2

post-829635-0-37412300-1340612842_thumb.jpg Bak kjole 2

Kas ville du valgt? dei er begge mykje finare i virkligheten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir min stemme til nr 2, jeg også ;)

Skrevet

Jeg vil si nr 1. Synes nr 2 ble veldig "puffete" i skjørtet, ogmed det voldsomt lange slepet blir det veeeeldig tungt å dra på hele dagen. Jeg hadde selv en kjole som kan minne litt om nr 1, men uten "blonde-spliten" fremme, synes den var mer enn stor nok.

Men det kommer jo an på hva som kler deg også. Om du vil ha puff eller bling, om du kan "pull off" en så stor kjole som nr 2, eller om du drukner i slepet.

Nei, min favoritt er nr1!

Skrevet

Nr 1 :) Nr 2 likte jeg ikke i det hele tatt. Men nå kommer det jo ann på hvilken som vil kle deg :) Nr 1 passer på meg, nr 2 hadde sett fryktelig ut...

Skrevet

Nr 1 er helt klart finest synes jeg. :-) Nr 2 var litt kjedelig, ikke noe blonder eller noe.

Skrevet

nr 2 var veldig elegant, mens nr 1 var mer klassisk brudebløtkake. Jeg ville valgt nr 2.

Skrevet

Nr 2! Men forutsatt at du har en relativt smal midje.

Skrevet

Nr 1 likte jeg best. Men hvem liker du best da?

Skrevet

Eg har kjole nr 1, men angre på at eg ikkje tok nr 2 :P

Skrevet

1

Skrevet

Jeg likte nr 1 bedre enn nr 2, men begge var fine :)

Skrevet

Min stemme går til nr 1 :)

Skrevet

Jeg likte nr 1 best... Den var helt nydelig!!! :)

Skrevet

hvis du ikke skal gifte deg før til neste år, så ville jeg ikke kjøpt noen nå, tenk på alle de andre fine som kommer i løpet av ett år... da jeg kjøpte min, prøvde jeg alle de hadde på salongen, fant den jeg ville ha, hang den i skapet, krysset kjolekjøp av på listen, og så ikke på kjoler flere ganger... kjolen min ble kjøpt 3 mndr før vielsen...

men... nr 1, den du har der, var lekker !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...