Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Jeg har googlet, men kjenner meg ikke riktig igjen i de bildene. Men jeg har alltid hatt tykke, gulaktige tånegler, og de har ikke blitt verre med årene. Pene er de dog ikke (i den grad tær kan være pent da). min mor og mormor har heller ikke hatt veldig fine tånegler. Er det bare nedarvede, solide negler det er snakk om (tynne negler er vel hvitere enn tykke), eller er det mulig å ha tendenser til sopp uten at det utvikler seg? Jeg har ingen problemer med dem, annet enn at jeg ikke er fryktelig glad i å vise dem fram. Jeg gidder ikke å gå til lege bare for å få fastslått at de er naturlig stygge:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Er alle neglene like tykke? Sopp er gjerne på en eller flere negler, men omtrent aldri på alle ti. Gulfargen kan varierer litt, men de blir gjerne gulere ved sopp som har vært der ei stund. Neglen blir gjerne mer porøs, og ofte løsner den litt eller lager "lommer" over neglesengen. (der neglen sitter på) Kan neglene være litt misfarget av neglelakk? Isåfall filer du bare overflaten på neglen med ei neglefil:-) Hilsen fotterapeuten
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Æsj, jeg har akkurat oppdaget at jeg har det svineriet der selv på en tå. Neglen har liksom "løsnet" fra tåa i den ene enden og er ekkel og gul. Jeg bruker den nye behandlingen fra Scholl og den ser faktisk ut til å fungere. Takk og lov!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Takk for svar - alle neglene er gaske like ja, ingen lommer eller noe porøst. Stortærne er naturlig nok litt gulere enn resten, men her er jo neglen kraftigere også Da satser jeg på at de bare "er sånn", neglefil oppå var lurt, prøvde det nå og de ble litt lysere. Så får jeg se om jeg finner en fin og diskret neglelakk til sommeren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå