eva1 Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Stasjonsvogn? Får man plass til bakovervendt barnestol i den av typen besafe x2? Noen som vil dele andre erfaringer med den?
Igangpånr2 Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Jepp, vi har octavia med besafe izicombi x3 bakovervendt. Jeg er 175 cm lang og sitter med god plass foran barnesetet. Anbefales!! God plass i bagasjerommet også ;-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Jeg har hatt. Hadde 99 mod. Var ikke plass i den. Det var slett ikke plass til noen foran den i alle fall. Må jo være den stolen som tar størst plass av alle for har ikke hatt problemer med andre stoler og bilen var ikke liten i forhold til andre stv. på den str. Faktisk heller stor.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Jeg har hatt. Hadde 99 mod. Var ikke plass i den. Det var slett ikke plass til noen foran den i alle fall. Må jo være den stolen som tar størst plass av alle for har ikke hatt problemer med andre stoler og bilen var ikke liten i forhold til andre stv. på den str. Faktisk heller stor. Ja dette var ikke babystol vi prøvde med, men den 9-18 kg eller noe sånn. Var ei venninne som hadde.
Magehus Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Det finnes to octaviaer. Den eldste er endel kortere enn den nyeste. Den nyeste har all den ekstra lengden i baksetet. Vi har den eldste octaviaen selv, med babysete bak sjåfør (det går helt greit. Han er 175 cm lang) og izi combi bakovervendt bak pasasjersetet (veldig trangt. Jeg butter med knærne i dashbordet. Er 170 cm lang). Vi må ha ny bil pga dårlig plass. Ville ikke anbefalt den eldste octaviaen. Vet ikke med det nye karosseriet - aldri prøvd. Her blir det Skoda superb. Kjeeeempeplass :-D
Førstemann Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Den nye kom i 2009, gjorde den ikke? Så om bilen er nyere enn det bør det gå fint. I vår gamle er det ubegripelig dårlig plass til bakovervendt barnesete.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 vi har 04 modell. vi får plass til et slik sete.
Magehus Skrevet 25. juni 2012 #8 Skrevet 25. juni 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Octavia Såvidt jeg kan se var det bare en "facelift" i 2009. Bare interiørnessige endringer. Tror den nye, større modellen kom i 2004 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå