Gå til innhold

Noen her som har skoda octavia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stasjonsvogn? Får man plass til bakovervendt barnestol i den av typen besafe x2?

Noen som vil dele andre erfaringer med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi har octavia med besafe izicombi x3 bakovervendt.

Jeg er 175 cm lang og sitter med god plass foran barnesetet.

Anbefales!!

God plass i bagasjerommet også ;-)

Skrevet

Jeg har hatt. Hadde 99 mod. Var ikke plass i den. Det var slett ikke plass til noen foran den i alle fall. Må jo være den stolen som tar størst plass av alle for har ikke hatt problemer med andre stoler og bilen var ikke liten i forhold til andre stv. på den str. Faktisk heller stor.

Skrevet
Jeg har hatt. Hadde 99 mod. Var ikke plass i den. Det var slett ikke plass til noen foran den i alle fall. Må jo være den stolen som tar størst plass av alle for har ikke hatt problemer med andre stoler og bilen var ikke liten i forhold til andre stv. på den str. Faktisk heller stor.

Ja dette var ikke babystol vi prøvde med, men den 9-18 kg eller noe sånn.

Var ei venninne som hadde.

Skrevet

Det finnes to octaviaer.

Den eldste er endel kortere enn den nyeste. Den nyeste har all den ekstra lengden i baksetet.

Vi har den eldste octaviaen selv, med babysete bak sjåfør (det går helt greit. Han er 175 cm lang) og izi combi bakovervendt bak pasasjersetet (veldig trangt. Jeg butter med knærne i dashbordet. Er 170 cm lang).

Vi må ha ny bil pga dårlig plass. Ville ikke anbefalt den eldste octaviaen. Vet ikke med det nye karosseriet - aldri prøvd.

Her blir det Skoda superb. Kjeeeempeplass :-D

Skrevet

Den nye kom i 2009, gjorde den ikke? Så om bilen er nyere enn det bør det gå fint. I vår gamle er det ubegripelig dårlig plass til bakovervendt barnesete.

Skrevet

vi har 04 modell. vi får plass til et slik sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...