Gå til innhold

Jeg tuller ikke,skattepengene er på konto! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pengene var kommet inn,sjekket akkurat :-) er vel flere enn meg som har fått de tenker jeg. Ha en fin dag,jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt riktig. Nysgjerrige meg måtte sjekke,og jammen har jeg de også!!!!

Gjest @---;-
Skrevet

Samme med meg. Nå er jeg kjempe rik!!!! ;-)

Skrevet

Jeg har også fått dem på konto nå, veldig rart siden samboeren er selvstendig næringsdrivende, og jeg trodde vi skulle lignes sammen, og få skattepengene i høst (???). Men vi trenger pengene, klager ikke:-)

Skrevet

Nettbanken min er ufunk, så får sjekke på gamlemåten, med kort i minibanken senere :P

Skrevet

Jeg har ikke fått de. Men regnet faktisk ikke med det heller.

Skrevet

Me 2!

Skrevet

Stusset over at jeg hadde fått mld fra banken om at jeg hadde fått penger, tok litt tid før jeg skjønte hva det var. Men skattepengene har kommet her også.

Skrevet

Jeg har også fått dem på konto nå, veldig rart siden samboeren er selvstendig næringsdrivende, og jeg trodde vi skulle lignes sammen, og få skattepengene i høst (???). Men vi trenger pengene, klager ikke:-)

Kun ektefeller som blir lignet sammen, ikke samboer.

Skrevet

Tenk at denne dagen faktisk kom da damer! :-) Føles igrunn som en fødsel...Etter dager og uker med pinsler og endeløs frustrasjon sitter vi nå igjen med DEN premien ;-)

Spend them wisely!

Skrevet

Joda, de er kommet. På en gammel konto jeg ikke bruker, selv om jg har endret kontonr mange ganger. Hurra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...